30.5.16

BOOK HAUL :D MAJOWY TARGOWY I NIE TYLKO! + 5 odkryć MAJA :3

Witajcie moi kochani książkoholicy! Maj już powolutku się kończy, także pasowałoby przedstawić wam majowe zdobycze nie tylko książkowe (przeważające książkowe jednakoż). Także nie będę się znowu rozpisywać na 200 stron, zapraszam serdecznie do Majowego BOOKHAUL! I 5 odkryć maja, jako taki bonusik :3

W tym miesiącu, z racji że byłam na Targach Książki w Warszawie, na moją półeczkę trafiło aż 12 pozycji! W tym 5 kupionych, 3 do recenzji (wytłumaczyłam o co chodzi w poście o targach), jedną z wymiany i 3 cudowne mangi! 

A wcześniej dostałam 3 książeczki od wydawnictw i sama kupiłam aż 4 książki i jedną mangę. I jedną wygrałam. 

Także w sumie, w maju zdobyłam aż 20 książek (w tym 4 mangi). Co jak na mnie jest niesamowitym wynikiem, którym niezwykle mnie cieszy <3 Także, nie przedłużam już, zapraszam na zdjęcia moich zdobyczy! 

Zaczynamy od książek nie targowych :D

Wygrana w konkursie :D
Od ukochanej cioci na urodziny!


To cudeńko, dostałam do recenzji od HarperCollins, dla Redakcji Essentia! Recenzja już niedługo na blogu, jak tylko pojawi się na stronie Redakcji, od razu wstawię ją też tutaj! 


  
Dwa cudeńka, które kupiłam na stronie Wydawnictwa Galeria Książki, po okazyjnej cenie! <3 O "Królowej Tearlingu" usłyszałam u Anitki z BookReviews i musiałam w końcu dowiedzieć się o co chodzi! A o "Porwanej pieśniarce" nasłuchałam się u Olgi z Wielkiego Buka. Także jak tylko zobaczyłam promocję, kupiłam mimo iż nie miałam w tamtej chwili pieniędzy. Ale zdobyłam i proszę bardzo, te dwa cudeńka stoją już ma mojej półeczce! 


Kolejna jest "Czerwona Królowa" Ileż ja się o niej nasłuchałam! Tyle dobrego, tyle pochwał. Tak więc, jest :D A "Wieczory w Umbrii", dostałam do Gosi z bloga Recenzje Knigoholiczki, w zamian za moje "Zagubione godziny". Ciekawa jestem jak mi się ona spodoba :D



A tutaj są dwa cudeńka od Wydawnictwa Kobiecego! Recenzja "Od urodzenia" już w poniedziałek! Oczywiście, dam znać na Fanpage, na który was przy okazji serdecznie zapraszam! Czyż nie są cudne? Okładki mnie zniewalają, naprawdę <3 Jak to mówi Anitka, jestem Okładkową Sroką <3

A teraz zaczynamy ze zdobyczami targowymi! Szykujcie się na same pyszności i mega bomby kaloryczne!


TARGI :D W końcu ją mam <3


Tyle o niej marzyłam, tyle dobrego słyszałam! I w końcu trafiła w moje łapki :D Oczywiście kupiona na targach ^^








O tej serii nie wiem dużo, ale opis brzmiał niesamowicie ciekawie, już od dawna się na nią czaiłam, więc jak zobaczyłam ją na stoisku "Czarnej Owcy" i zorientowałam się że jest 50% taniej, to już nie było odwrotu :D Także ten, 15 zł jedna :D







A tutaj mamy "Kasację" Remigiusza Mroza z dedykacją dla mnie <3 AAAAAA!!! Grube tomiszcze, nie mogę się doczekać aż się za nie zabiorę :D (tak ps. Pan Mróz jest niesamowity! Taki niepozorny a takie książki pisze, wow!). 







A te 3 książeczki dostałam do recenzji na spotkaniu blogerów na targach książki :D I przyznam, że niesamowicie się cieszę że udało mi się je zdobyć :D Recenzje już niedługo! Czekajcie, a dostaniecie :3 Najbardziej z nich nie mogę doczekać się "Szkoły przetrwania", coś mi się zdaje że będzie świetna. 





Kupiłam też drugi tom "Fairy Tail" ale pokazałam wam dwa, bo lepiej wyglądają :D Kocham "Fairy Tail" <333


Po lewej ukochany Natsu z Fairy, a po prawej Genos z "One punch man". Ps. Polecam wam to anime z całego serca! Umrzecie ze śmiechu :D Jest genialne!


A tutaj przypinka z samym One Punch Manem :D A dokładniej Saitamą <3 Piękna prawda? :D










A tu wygrany w loterii plakat z Kamisama Hajimemashita :D A po polsku "Jak zostałam bóstwem". Niesamowite anime! Skończyłam pierwszy sezon i postanowiłam się wziąć za mangę. Dlatego też niżej jest pierwszy tomik tej mangi, który kupiłam na targach w ostatniej chwili. Dosłownie. Wybiegałam już na zewnątrz by zdążyć na autobus i nie wytrzymałam. Widząc po raz drugi stoisko Yatta.pl, zatrzymałam się, wiedząc że grozi mi ucieczka autobusu i kupiłam to cudeńko :D

Nanami <3 I co najważniejsze najcudowniejszy opiekun Tomoe <3

A na obwolucie Suzouu :D 

Kupiłam też 6 tomik "Tokyo Ghoul" <3 Muszę się w końcu za niego wziąć! :D A niżej daję wam bonusik, moje tomy tej mangi i niezwykły piórnik, który dostałam ostatnio na urodziny od mojej ukochanej Pandy :D Ona wie co kupić ^^


Kocham to zdjęcie <3 Czyż Kaneki nie jest cudny? 

Uwaga! Kto jest na obwolutach?  Po kolei: T.1 Ken Kaneki, T.2 Touka, T.3 Hinami, T. 4 Smakosz, T.5 Rize, T.6 wspomniany wyżej Suzouu :3 <3

BONUSIK :3 Chyba najbardziej podoba mi się obwoluta z Suzouu i Hinami <3 Z Touką też nie jest zła :D A ta z Rize jest straszna, a feee.... Ale i tak kocham wszystkie :D


I byłabym zapomniała, na Targach, a dokładniej na spotkaniu blogerów otrzymałam też taką piękną torbę! (Na drugiej jej stronie pisze "Tonę w książkach"). Niesamowicie mi się ona podoba :)



A TERAZ 5 ODKRYĆ O KTÓRYCH PRAWIE BYM ZAPOMNIAŁA!

1. B.A.P to świetny zespół, polecam każdemu posłuchać! A najbardziej dziewczynie z BookPlease :D Chyba że już zna i kocha :P

2. Oszalałam na punkcie targów książki! Już nie mogę się doczekać kolejnych w Krakowie! Na pewno pojadę, nie ma opcji żeby nie :3

3. To odkryłam dzięki koleżance. Wysłała mi to i po prostu, zabiła mnie tym. Płakałam przy tym, a to niby tylko animacja. Kocham wilki i niesamowicie mocno mnie to boli, bo wiem że takie coś naprawdę dzieje się każdego dnia. Pamiętajcie zwierzęta też potrafią kochać! Też mają uczucia... I niektóre zrobią wszystko, byleby tylko uratować swoje dziecko.  

 Jeśli kochacie wilki, złamie ona wam serce. Nie... Złamie serce każdemu, kto ma w sobie choć trochę wrażliwości. Ale serdecznie polecam obejrzeć, jest przepiękna i niezwykle prawdziwa. Moje złamała, jednocześnie sklecając je do kupy. Musicie to zobaczyć.  


4. Mam coraz więcej książek, nie mieszczą mi się już w na półkach. Ups :D

5. Shitzu to naprawdę słodkie psiaki! Może sprawię sobie takiego od mojej kuzynki, jeśli tylko mama się zgodzi :) 

Także, to by było na tyle, po tym ogromnym BookHaulu :D Dostałam jeszcze jedną książkę, od Gosi, ale pokażę ją wam w kolejnym BookHaul :D Pożyczyłam ją babci :P

Pozdrawiam cieplutko i życzę tysiąca przepysznych lektur! <3 Marlena Marszałek


3 komentarze:

  1. Tyle pięknych nabytków! <3
    Oooo widzę fanka mangi, swego czasu też uwielbiałam, przez 4 lata też rysowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie najbardziej z tego całego grona kręci mnie Mróz. ;) i szalenie żałuję, że się na targi nie wybrałam, bo chętnie bym się z nim spotkała, nawet kilka godzin w kolejce byłabym w stanie wytrzymać. ale patrząc po tym, ile pisze, to na pewno kiedyś uda mi się na niego wpaść. ;))
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ cudeńka! Kochana zazdroszczę! Strasznie zazdroszczę. "Fairy Tail" ubóstwiam i też w swej kolekcji już posiadam. Czekam jeszcze na dwie mangowe paczuszki. Sama czytam nałogowo (nie tylko mangi wbrew pozorom). Okładka "Czerwonej Królowy" wygląda cudownie. Minimalistycznie i tak jak lubię. Jak już przeczytasz to koniecznie zrecenzuj czy warto! No i w przyszłym roku też wybieram się na targi. Nie ma bata :)
    Pozdrawiam,
    Martyna

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.