30.10.17

Czy w listopadzie wyjdą ciekawe książki? 10 książkowych premier listopada!


Jak ten czas szybko leci, prawda? Ledwo dodałam październikowe zapowiedzi książkowe, a tu już listopad! Czasami naprawdę boję się, że całe życie mi tak zleci. Ale nie będę się dziś smucić.Mamy ciekawsze rzeczy do roboty, niż przejmowanie się tym co będzie ;) Np. nowe książki i nowe cudowne historie! A jako, że nie ukrywajmy zbliżają się święta, to nawet i świąteczne pozycje znajdą się w moim zestawieniu! Osobiście wprost nie mogę się ich doczekać i najchętniej wykradłabym je z magazynów wydawnictw. Ale ci! Nie mówcie im nic, bo się jeszcze obrażą ;) 

Także, nie będę przedłużać, zapraszam do zapoznania się z książkami, które dla was wybrałam ^^ 

___________________________________________________________________

"Terapia" Kathryn Perez | Data premiery: 29 listopad | Wydawnictwo: NieZwykłe | Cena: 38,90 zł | Liczba stron: 470

Czasami trzeba się zgubić, by się odnaleźć… Jestem samotna. Rozbita.

Żyletką tnę swoje odrętwienie, lecz otwieram w ten sposób jeszcze więcej ran. Depresja, samookaleczanie, prześladowania… To moja codzienność.

Faceci, seks… To moja ucieczka.

Różnica pomiędzy prawdą a kłamstwem rozmywa się, pozostawiając mnie rozdartą, zdezorientowaną i zagubioną.

A kiedy demony zamieszkujące mój umysł usiłują mnie pokonać, dwaj mężczyźni, których kocham, starają się mnie uratować.

To moja historia o przyjaźni, miłości, cierpieniu i walce z samą sobą.

Dzięki uprzejmości wydawnictwa, za tydzień będziecie mieli możliwość zapoznać się z moją przedpremierową recenzją tej cudownie bolesnej powieści. 



___________________________________________________________________

"Ciemna strona. Mud Vein" Tarryn Fisher | Data premiery: 8 listopad | Wydawnictwo: SQN | Cena: 34,90 zł | Liczba stron: 320

W dniu swoich trzydziestych trzecich urodzin popularna pisarka Senna Richards spostrzega, że wszystko się zmieniło. Zamknięta w obcym domu i otoczona ogrodzeniem pod napięciem, Senna musi odczytać wskazówki i zrozumieć, dlaczego została porwana. Jeśli chce odzyskać wolność, musi dokładnie przyjrzeć się swojej przeszłości. Jednak przeszłość jest skomplikowana... a porywacz nie daje o sobie znać. Kiedy jej życie zawisa na włosku, Senna uświadamia sobie, że to gra. Bardzo niebezpieczna. Tylko prawda może ją wyzwolić.










___________________________________________________________________

"Arsen. Opowieść o nieszczęśliwej miłości" Mia Asher | Data premiery: 15 listopad | Wydawnictwo: Szósty zmysł | Cena: 39,90 zł | Liczba stron: 450

Najbardziej kontrowersyjna książka, jaką przeczytasz w tym roku. Poruszy cię, pochłonie i emocjonalnie rozłoży na łopatki. Pokochasz tę historię, albo znienawidzisz, ale nie pozostaniesz wobec niej obojętna. I długo jej nie zapomnisz...

Wystarczyło jedno spojrzenie… Jestem oszustką. Jestem kłamczuchą. Moje życie to jeden wielki bałagan. Kocham mężczyznę. Nie, kocham dwóch mężczyzn… Tak sądzę. Jeden z nich odwzajemnia to uczucie. Drugi sprawia, że płonę. Jeden jest moją opoką. Drugi – kryptonitem. Jestem załamana, zagubiona i zniesmaczona samą sobą. Ale nie potrafię się powstrzymać. Oto moja historia. Opowieść o mojej nieszczęśliwej miłości.

Niesamowicie emocjonalna, chwytająca za serce, uzależniająca lektura.




___________________________________________________________________

"Siedem prawd" Eduardo Jáuregui | Data premiery: 23 listopad | Wydawnictwo: Prószyński i Ska | Cena: 38 zł | Liczba stron: 392

"Sens życia? Zawracanie głowy. Musisz wiedzieć tylko jedno: kiedy jesz, jedz. Kiedy idziesz, idź. "
Sybilla, kotka

Na krótko przed czterdziestymi urodzinami Sara León uświadamia sobie, że nie jest szczęśliwa. Praca w Londynie nie sprawia jej już satysfakcji. Związek z Joaquínem niepokojąco stygnie. Na skutek kryzysu gospodarczego nad jej rodziną w Hiszpanii zebrały się czarne chmury. Ale najgorsze dopiero ma nadejść. To wówczas w jej życiu pojawia się (ściśle rzecz biorąc, wchodząc do niego przez okno) Sybilla, pełna elegancji i tajemniczości abisyńska kotka, która zdaje się wiedzieć o egzystencji Sary więcej niż ona sama. Ze swoim przenikliwym, kocim spojrzeniem, osobliwym poczuciem humoru i mądrością gatunku obserwującego ludzi od tysięcy lat Sybilla oferuje Sarze pomoc w uporaniu się z jej problemami oraz w odzyskaniu marzeń. Jest tylko jeden szkopuł: Sara podejrzewa, że Sybilla może być kolejnym potwierdzeniem początkowego stadium jej rozchwiania emocjonalnego. A może niektóre koty potrafią mówić?

Jest wiele dróg prowadzących do szczęścia, ale koty znają wszystkie skróty.

___________________________________________________________________

"Dzieci Edenu" Joey Graceffa | Data premiery: 22 listopad | Wydawnictwo: Feeria Young | Cena: 37,90 zł | Liczba stron: 384


Rowan jest drugim dzieckiem swoich rodziców w świecie, w którym wolno mieć jednego potomka, a każdy kolejny staje się wyrzutkiem skazanym na śmierć. Dziewczyna żyje w ukryciu: nie może chodzić do szkoły, mieć przyjaciół ani specjalnych implantów soczewkowych, które nie tylko chronią przed szkodliwym promieniowaniem, lecz także są przepustką do społeczności Edenu.

Ziemia od wielu lat jest już martwa. Działania człowieka doprowadziły do wyginięcia wszystkich zwierząt i większości roślin. Pozostała tylko mała enklawa, Eden, w którym schroniła się reszta ocalałych, a którą zarządza Ekopanoptykon, system sztucznej inteligencji stworzony przez genialnego naukowca. Ekopan przejął kontrolę nad całą wcześniej powstałą technologią i zaprzągł ją do pracy na rzecz uleczenia Ziemi. Proces ten potrwa jednak tysiące lat, a ludzie muszą czekać na jego zakończenie w społeczności rządzącej się bardzo surowymi prawami.

Jako drugie dziecko Rowan od szesnastu lat musi ukrywać się przed bezwzględnymi urzędnikami Centrum. Wszystko wskazuje jednak na to, że jej marzenie o posiadaniu implantów i wyjściu z cienia wreszcie się spełni. Rodzice nadludzkim wysiłkiem (i kosztem) organizują dla córki upragnioną przepustkę do legalnego życia. Tylko że coś idzie bardzo nie tak. Teraz Rowan jest nie tylko nielegalna, ale i poszukiwana przez najpotężniejsze siły w Edenie…

___________________________________________________________________

"Dziewczyna, która wróciła" Susan Lewis  | Data premiery: 17 listopad | Wydawnictwo: Kobiece | Cena: 39,90 zł | Liczba stron: 448

Wciągający thriller psychologiczny o kobiecie gotowej pomścić śmierć córki bez względu na konsekwencje

Kiedy Jules Bright słyszy pukanie do drzwi, ostatnią osobą, której się spodziewa jest detektyw ze złymi wiadomościami. Okazuje się, że stało się coś, czego obawiała się nieustannie od trzech lat. Z więzienia zwolniono Amelię Quentin.

To dziewczyna, która zniszczyła życie Jules. Odebrała jej wszystko, co kobieta kochała. Wszyscy wiedzą, że sprawiedliwość nie została wymierzona i każdy chciałby, żeby Quentin zapłaciła za swój czyn. Co w obliczu powrotu morderczyni zrobi Jules i kto powinien bardziej się obawiać – ona czy Amelia?






___________________________________________________________________

"Z popiołów" Martyna Senator | Data premiery: 8 listopad | Wydawnictwo: Czwarta Strona | Cena: 36,90 zł | Liczba stron: brak inf.

Kiedyś wyobrażałam sobie, że moje życie jest pięciolinią, na której każda chwila zostaje zapisana w postaci odpowiednio dobranych nut. A ja niczym wybitny kompozytor codziennie dopisuję dalszą część bezkresnego utworu. Jedne dźwięki są skoczne i wesołe, inne żałosne i pełne melancholii. Wszystkie razem tworzą niepowtarzalną melodię, którą nuci moje serce. Jednak kilka dni temu wszystko umilkło, a całość zaczęła przypominać urwany hejnał.

Wydarzenia z przeszłości zmieniły Sarę nie do poznania, odcisnęły piętno na jej poczuciu własnej wartości i zaufaniu do ludzi. Jest teraz pewna, że miłość sprowadza się jedynie do cierpienia. Przynosi ból, łzy i rozczarowanie. Przekonał się o tym także Michał, którego wykorzystała była dziewczyna.

Przypadkowe spotkanie dwóch poranionych dusz uruchamia ciąg niespodziewanych zdarzeń i pozwala im poznać życie na nowo. Budowany od lat mur, którym otaczała się Sara, zaczyna pękać za sprawą opiekuńczego Michała. ​

__________________________________________________________________

"Nie całkiem białe Boże Narodzenie" Magdalena Knedler | Data premiery: 8 listopada | Wydawnictwo: Novae Res | Cena: 39,00 zł | Liczba stron: 434

"Wszyscy kłamią. Ważne jest to, które kłamstwo ma dla nas znaczenie". 

Zagubiony w lesie pensjonat Mścigniew tuż przed świętami Bożego Narodzenia wypełnia się z pozoru zwyczajnymi gośćmi, z których każdy ma niebagatelne powody, by spędzić ten czas właśnie tam – w spokoju i w oddaleniu od zgiełku codzienności. Kiedy więc pewnego poranka amatorka nordic walkingu, Olga Mierzwińska, przed wyjściem na trening odkrywa w wannie trupa, nikt nie jest zadowolony, a najmniej właściciel, który staje na głowie, by zatrzymać gości w pensjonacie. Policja uznaje sprawę za wypadek, gdy jednak ta sama dziewczyna znajduje podczas spaceru kolejne zwłoki, sytuacja staje się poważna i do akcji postanawia wkroczyć detektyw Poziomka – amator krówek ciągutek i ekstrawaganckich krawatów. 

Galeria oryginalnych postaci, gęstniejąca z dnia na dzień atmosfera i odkrywane jedno po drugim kłamstwa gości, z których każdy ma coś do ukrycia – a wszystko przy dźwiękach świątecznych przebojów i w blasku choinkowych lampek.

___________________________________________________________________

 "Psiego najlepszego, czyli był sobie pies na święta" W. Bruce Cameron | Data premiery: 8 listopad | Wydawnictwo: Kobiece | Cena: 34,90 zł | Liczba stron: 296

Josh Michaels jest oburzony, kiedy sąsiad podrzuca mu pod drzwi ciężarną suczkę Lucy. Nie może jednak oprzeć się ufnemu spojrzeniu brązowych oczu zwierzaka i chociaż nigdy nie miał psa, postanawia przygarnąć Lucy. Kiedy na świat przychodzi pięć uroczych szczeniaczków, Josh zgłasza się po pomoc do lokalnego schroniska, gdzie poznaje dowcipną i kochającą zwierzęta Kerri, która uczy go, jak dbać o psią rodzinkę. Wspólnie przygotowują szczeniaki do adopcji w ramach świątecznego programu szukania nowych domów psiakom ze schroniska.

Niespodziewanie Josh zaczyna darzyć dziewczynę gorącym uczuciem, a im bardziej zakochuje się w Kerri, tym bardziej kocha swoją nową futrzaną rodzinę, która wniosła niesamowitą radość do jego życia. Kiedy zbliżają się święta i termin oddania szczeniaków, Josh zastanawia się, czy będzie w stanie bez nich żyć.

Najsłodsza psia historia na święta, który wzruszy i rozbawi do łez każdego czytelnika.


___________________________________________________________________

"Siła, która ich przyciąga" Brittainy C. Cherry | Data premiery: 8 listopad | Wydawnictwo: Filia | Cena: 39,90 zł | Liczba stron: 380


Z Grahamem Russellem nie byliśmy dla siebie stworzeni. Mną targały emocje, on pogrążony był w apatii. Ja śniłam na jawie, jego trawiły koszmary. Płakałam, podczas gdy jego oczy pozostawały suche.

Pomimo jego skutego lodem serca i mojego porywczego temperamentu, czasami łączyły nas chwile. Chwile, gdy patrzyliśmy sobie w oczy, dostrzegając skrywane w nich tajemnice. Chwile, gdy jego usta doświadczały moich obaw, a ja oddychałam jego bólem. Chwile, kiedy wyobrażaliśmy sobie jakby to było, gdybyśmy byli zakochani.

Dzięki tym chwilom unosiliśmy się ku chmurom, tam jednak dopadała nas rzeczywistość i jakaś siła zmuszała do zejścia na ziemię.

Graham Russell nie był mężczyzną, który potrafi kochać. Ja również nie byłam w tym dobra. Mimo to, gdyby dane mi było znów się zakochać, zatraciłabym się w nim już na zawsze. Nawet jeśli przeznaczone byłoby nam roztrzaskać się o skały.

___________________________________________________________________

I to już tyle! Są tutaj jakieś książki, które przypadły wam do gustu? Jeśli tak, to które? :3 Koniecznie piszcie na jakie książki najbardziej czekacie w listopadzie <3 A tymczasem widzimy się już jutro! I w środę i w piątek. Szykuje się wysyp postów ^^ 

Także, ja już się z wami żegnam <3 Życzę wam wspaniałego dnia! 
Marlena Marszałek

34 komentarze:

  1. Najbardziej jestem ciekawa "Ciemnej strony" :) Opis książki do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałabym książę Tarryn Fisher, aczkolwiek po jej ostatnim tytule - ,,Bad Mommy'' - mam trochę obaw.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na "Siedem prawd" :) Chociaż większość tych tytułów widziałam już na targach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczere, to raczej niespecjlajnie przemawiają do mnie te książki.

    Pozdrawiam
    https://ksiazki-czytamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba skuszę się na terapie oraz z popiołów.

    Pozdrawiam,
    mariadoeseverything.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Moimi listopadowymi faworytami są "Nie całkiem białe Boże Narodzenie" Magdalena Knedler i "Psiego najlepszego, czyli był sobie pies na święta" W. Bruce Cameron. Muszę je mieć!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tych pozycji jestem ciekawa Z popiołów :)
    Pozdrawiam, Tiggerss
    https://tiggerssreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Te książki mogą się okazać naprawdę dobrym rozwiązaniem na ten miesiąc. Myślę, że niektóre z nich nabędę.
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzadko kiedy kupuje książki zaraz po premierze bo i tak nie mam czasu od razu ich czytać :D
    Ale na książkę Tarryn Fisher chyba się skuszę ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie w zapowiedziach pojawiły się zupełnie inne książki :D jedyne, co siępokrywa to Psiego najlepszego i Siła :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej ciekawa jestem "Terapii" :-)
    Już nie mogę się doczekać, kiedy dotrze do mnie mój egzemplarz:-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogę doczekać się "Psiego najlepszego"! :D jestem też bardzo ciekawa "Z popiołów", "Dzieci Edenu" i "Ciemnej strony", ale jeszcze zobaczymy, czy się za nie zabiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Terapia i Z popiołów już u mnie, zainteresował mnie dość tytuł Dzieci Edenu, zerknę sobie potem na niego bliżej :D

    Pozdrawiam ciepło,
    Sara z Niesamowity Świat Książek

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja to nawet nie wiem, co chciałam przeczytać w najbliższym czasie. Muszę poprzeglądać nowości.

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie zaciekawiły mnie "Dzieci Edenu", chyba się skuszę na tę pozycję, pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawi mnie "Psiego najlepszego", czuję s, że to może być idealna lektura przedświąteczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Część z nich słyszałam :) No jestem bardzo ciekawa, jak Tobie się spodobają te dzieła :) będą recenzje? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. "Aresena" już czytam ebookowo i muszę przyznać to całkiem miła lektura :) Ja czekałam na "Czarownicę" Lackberg, i mam ochotę w końcu zabrać się za książki Brittainy C. Cherry :)
    Book Beast Blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Tylko "ciemna strona" mnie interesuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. "Arsen" czytam od jakiegoś czasu, a "Z popiołów" już za mną, inne książki mnie raczej nie interesują.

    OdpowiedzUsuń
  21. Najbardziej ciekawi mnie "Arsen" oraz "Terapia". Jednak najbardziej czekam na "Sagę księżycową" :D
    Pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Dużo tytułów mnie zainteresowało i już czuję, że mój portfel będzie płakał :D

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja już mam "Psiego najlepszego"! Co prawda nie zaczęłam czytać, ale już po okładce mnie urzekła. :D


    Pozdrawiam Iza
    Niech książki będą z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  24. Na razie odpuszczam nowości, a nadrabiam zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ,,Psiego najlepszego" wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawi mnie "Terapia". Czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  27. "Terapia" i "Z popiołów" to moje must have'y 😀

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawe pozycje... zwłaszcza intrygują mnie te świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. W sumie to tylko 2 książki z tych mnie zaciekawiły, na szczęście już je posiadam :>

    OdpowiedzUsuń
  30. Terapię skończyłam wczoraj i jestem zachwycona, a teraz czytam "Ciemną stronę" i jestem zaintrygowana!

    OdpowiedzUsuń
  31. Kilka tytułów mnie szczerze zaintrygowało!

    Pozdrawiam,
    https://lunafisher.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Dużo ciekawych tytułów. Wpadła mi w oko książka Magdaleny Knedler - świąteczna. Ciekawe czym zaskoczy! Od debiutu autorki w novae res czekam na każdą jej książkę. Pożądna dawka emocji.

    OdpowiedzUsuń
  33. "Z popiołów" już za mną. Aktualnie czytam "Ciemną stronę" :)
    Pozdrawiam, Zaczytana D

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.