25.9.15

LBA - Liebster Blog Award 3 - piosenka, figurki i mangi

Witajcie kochani!

Na początek bardzo przepraszam, że w poniedziałek nie było postu, ale to jak zwykle wina szkoły :D
Jednak w ten poniedziałek będzie :D Recenzja pewnej bardzo ciekawej książki, którą wczoraj sobie pożyczyłam. Pochłaniam ją tak szybko, że może nawet i dziś napiszę recenzję :3 Normalnie zakochałam się w niej!

Ale nie o tym mówimy dziś ^^

Zanim przejdziemy do właściwej części posta, pokażę Wam jeszcze ile książek wypożyczyłam. Ja naprawdę nie wiem, kiedy je przeczytam O.O I do tego mam jeszcze swoje 3 nieprzeczytane (książki, którą teraz czytam tu nie ma, ale widać drugą część. Ktoś coś? ^^





Dobra, koniec tego pitolenia, przechodzimy do właściwej części!

Czyli kolejnej już nominacji do LBA :3 Zasady na pewno już znacie, a jeśli nie to zapraszam do poprzednich dwóch wpisów tego typu KLIK i KLIK

Tym razem odpowiadam na nominację od Juli . Bardzo dziękuję i przepraszam, że tak późno.

Nie będę niepotrzebnie przedłużać, zapraszam do czytania! :3



1. Kto lub co sprawiło, że piszesz bloga?
Nie było żadnego czynnika. Po prostu lubię pisać i czytać.
A jako że łączy się to idealnie, bo mogę polecać innym książki, które warto przeczytać, lub je odradzać, przy okazji móc się spełnić w pisaniu, uznałam to za genialny pomysł! Jest to już moja któraś z kolei próba tworzenia bloga, ale póki co najdłuższa z czego mega się cieszę. Prowadzę go już prawie 2 miesiące! Niby nie dużo, ale zdobyłam 81 obserwatorów i 4k wyświetleń! <3

Oczywiście, wolałabym pisać książkę, ale nie potrafię, więc zajmuję się tym co sprawia mi równą radość i przyjemność :3

2. Skąd pomysł na taką nazwę bloga?
Próbowałam wymyślić coś ciekawego, czego jeszcze nie było. I wtedy wpadłam na pomysł.

Książki do mnie są jak pożywienie, bez nich trudno byłoby żyć. Ale „pożywienie dla duszy”? NIE!

Wtedy pomyślałam sobie, że można powiedzieć, że każdy kto czyta książki pobiera z nich energię, esencję, że są one jak powietrze, które wciągamy ale potem oddajemy z powrotem. Pozwala nam ona żyć, a jednocześnie nie niszczymy jej. Tak ja powietrze!

I tak oto powstała „Esencja dla Duszy” <3

3. Masz jakieś zwierzę?
Niestety nie Chyba że liczyć rybki, ale raczej nie :D

Strasznie lubię zwierzęta i nie raz prosiłam chociażby o królika. Ale mama się nie zgadzała.
Celowo tak napisałam.

Nie zgadzała się, ale już za dwa miesiące, do trzech przybędą do nas dwa zwierzątka! Puszysty kotek i mieszanka Shit-zu z innym psem, nie wiadomo jakim! Aż dwa zwierzątka na raz, czyż nie jest to cudowne? Nie mogę się już doczekać.

Co do pieska, to nie jest ustalone na 100%, że go weźmiemy, ale skoro mój brat dostanie kotka, to nie odpuszczę mojego pieska. Już go widziałam, jest śliczny, cały brązowy z maleńką białą plamką na karku! <3

A zresztą za pieskiem przemawia to, że jak nas nie będzie w domu, to kotek nie będzie czuł się samotny! Genialne prawda?

4. Jakie 3 cechy wymieniliby Twoi przyjaciele, aby Cię opisać?
-Szalona

-Dziwna

-Rozkojarzona

Jestem tego na 99,99 % pewna ^^ Spytałabym się ich, ale są w szkole, a ja nie (hi hi) więc.. Mówi się trudno :P

Zapytam się ich przy najbliższej okazji :P

5. Dzień bez… to dzień stracony?
Dzień bez słuchania piosenek i przeczytania chociażby kilku stron książki, to dzień stracony.

Otóż i cała prawda, kto się zgadza, pisze w komentarzach!

6. Twój ulubiony cytat z książki lub motto.
Nie mam swojego ulubionego cytatu z książki, ani motta. Ale z filmu mam! Ale to już było, jeśli dobrze mi się wydaje, w poprzednim LBA :D

7. Podaj trzy cechy charakteru, jakie najbardziej w sobie lubisz.
Nie ma takowych :D

No dobra, powiedzmy że lubię to, że jestem taka leniwa ^^ Może być?

I jestem bardzo opiekuńcza. Czasami aż za bardzo.

I jestem cierpliwa, ale nie za bardzo :D

8. Kolekcjonujesz coś? Jeśli tak to co?
Kiedyś kolekcjonowałam figurki z porcelany. Aniołki, elfy, pieski, kotki, słoniki! Co chwilę kupowałam nową, błagałam rodziców by mi sprawili nową :D Najbardziej lubiłam aniołki, których mam najwięcej. Zawsze się strasznie cieszyłam, gdy dostałam na urodziny nową figurkę, do postawienia na półce. Każdy kto kupił mi porcelankę był moim osobistym bogiem.

Teraz nie kolekcjonuję nic, chyba że można uznać zbieranie plakatów youtuberami na swojej ścianie i początki bycia Otaku i kupowania mang. :D




9. Jaka jest Twoja wymarzona praca?
Kiedyś chciałam pisać książki, (tak wiem powtarzam się XD), ale jako że jestem leniwa, a pisanie mi w ogóle nie wychodziło, to odrzuciłam ten pomysł.

Naprawdę strasznie chciałabym być bibliotekarką. Tak wiem, dziwne.

Bibliotekarki zawsze kojarzyły mi się ze starszymi paniami, o surowej twarzy, które chronią książek jak skarbu i pilnują ciszy w bibliotece. Ja naprawdę nie mam pojęcia, kto to wymyślił i skąd wzięło mi się to w głowie :D

Nawet kiedyś spytałam się pani bibliotekarki, w mojej bibliotece, co trzeba zrobić by zdobyć ten zawód. Wstydziłam się strasznie, ledwo co wypowiedziałam to zdanie, jąkając się przy tym strasznie. Pamiętam to do dziś, pani musiała sobie pomyśleć, że coś jest ze mną nie tak. Hah. Powiedziała mi wtedy, że jest taki specjalny kierunek, bibliotekoznawstwo. I od tamtego czasu postanowiłam, że jak tylko będę mogła, to się tam wybiorę :D

Ach, te wymarzone prace młodzieży!

10. Jaki jeden przedmiot wzięłabyś ze sobą na bezludną wyspę?
Telefon, żeby zadzwonić po pomoc :D No chyba że nie byłoby tam zasięgu O.O Co jest bardzo prawdopodobne.

Może lepiej wziąć coś innego?

Dobra! Wybieram książkę, przynajmniej nie będę się nudzić :D

11. Ostatnio najczęściej słuchana piosenka?
Od wczoraj słucham nowej piosenki Mamiko i Gimpera, sorki Gimpsona.

Niby się na Gimpera obraziłam, ale jestem człowiekiem, który szybko wybacza, a zresztą bardzo Tomasza lubię i nie wytrzymałabym długo bez oglądania jego filmików. No cóż :D

Ale wracając do ich kawałka, mega mi się spodobał! Nie lubię takiej muzyki, ale Gimper tak nawija, że aż chce się słuchać :3 No po prostu esencja dla duszy! Co prawda, głos Mamiko troszkę nie pasuje, ale bardzo ją lubię i nie przeszkadza mi to.

Was także zapraszam do posłuchania, może i Wam przypadnie do gustu?




Dziś tak krótko, to do mnie nie podobne! :D

Nie bójcie się, kolejna nominacja będzie dłuższa, możecie być tego pewni! :3

Nominuję:

Wasze pytanka brzmią tak:

1. Jaki jest Twój największy skarb?

2. Twój ulubiony film i co Ci się w nim najbardziej spodobało?

3. Jaki masz stosunek do sprowadzenia imigrantów do naszego kraju?

4. Skąd pomysł na bloga?

5. Twój ulubiony rodzaj muzyki i piosenka, którą ostatnio słuchasz najczęściej?

6. Ulubiony youtuber/youtuberka? I dlaczego akurat on/ona?

7. Czym kierujesz się w życiu?

8. Masz jakiś autorytet? Jak tak, to kto to jest i dlaczego go podziwiasz?

9. Ulubione zwierzę?

10. Gdybyś nie prowadził/ prowadziła bloga, to co byś robił/robiła?

11. Czym chciałbyś/chciałabyś zajmować się w przyszłości?

Pozdrawiam ciepło i zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga.

Czekajcie też na poniedziałkowy post. Na pewno spodoba się Wam książka, którą Wam przedstawię!


Ps. Jak podobał się Wam post? Wolicie dłuższy, czy taki jest w sam raz? Trzymajcie się cieplutko, Marlena Marszałek

33 komentarze:

  1. Lubię, kiedy post zawiera własnoręcznie robione zdjęcia, tak jak u ciebie ♥ zawód bibliotekarza to dość interesująca praca i chyba warto się nad nią zastanowić :D

    http://zaczarowana-me.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam się powstrzymać, musiałam zrobić zdjęcia :3
      Cieszę się bardzo, że dzięki temu post Ci się zapewne bardziej spodobał :D

      Usuń
  2. A ja mam w planach założyć księgarnię/bibliotekę wraz z kawiarnią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kiedyś miałam tyle plakatów na ścianie :) Świetna kolekcja książek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, a ja chcę ich jeszcze więcej :3 Tylko że braknie mi wkrótce sciany :(
      Dzięki ^^ Szkoda że nie wszystkie są moje :(

      Usuń
  4. Świetne ! Cudowny blog !
    Zapraszam na nowy post !
    Będzie mi bardzo miło jeśli ocenisz mój wpis !:)
    Obserwuje :*
    http://nononomx.blogspot.com/2015/09/31-tygodni-218-dni-5235-godzin-314142.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Też miałam okazję wziać w tym udział ale się rozmyśliłam :D
    http://sylvviusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne odpowiedzi :)

    Masz potencjał ♥
    Obserwuję!
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Po co telefon na bezludna wyspę? Nie lepiej latający dywan albo miotła? :D
    Kiedyś również zbierałam plakaty, ale tylko takie, które występowały w gazetach i obwieszałam nimi drzwi.
    Kiedyś też dostawałam nominacje i nawet 2 czekają na odpowiedź, ale pytania kreatywne musza być. I tak nie wiem czy chciałoby mi się odpowiadać.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam tak, że nie chce mi się odpowiadać, ale jak już zacznę to po mnie :D
      Piszę i piszę, i piszę :D

      Usuń
  8. Świetne mangi! Bardzo lubię je czytać :)
    Ciekawe odpowiedzi.
    -> http://fridayp.blogspot.com/ <-
    *ENJOY* :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne odpowiedzi ;)
    http://mishelle-a.blogspot.com/2015/09/260915-r.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też mam zaległości w czytaniu hahaha
    Gratuluję tylu nominacji! :D
    Świetne odpowiedzi ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^
      Ja wiadomo, staram się czytać tak by przeczytać wszystkie, ale ciągle pożyczam nowe.
      Błędne koło :D

      Usuń
  11. Świetny blog i fajne odpowiedzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam LBA <3 To takie blogowe "Złote Myśli" i zawsze można w ten sposób poznać autora bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  13. o ja ile książek :o raj!
    http://dryclaudia.blogspot.com/2015/09/hello-autumn.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznam, że nawet nietypowy pomysł na życie masz? Może dlatego, że każdego co innego interesuje.

    Zajrzysz do mnie?
    bajkowoanastypoem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. No i fajnie! lubie tego typu posty,mozna sie czegos ciekawego dowiedzieć :-) Buziaki!

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne odpowiedzi!

    platinumskull.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Oho - czy ja tam widzę blond pannę przy książkach? :D Lalki wszędzie wypatrzę! :D

    Nie porzucaj marzeń o pisaniu... Pisz, po dobrze Ci to wychodzi! Zacznij sobie od krótkich opowiadań, potem zdecydujesz czy chciałabyś rozbudować którąś ze stworzonych historii :)

    Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, że jest lala <3 Musiałam kupić, to dzięki Tobie ^^ Nazwałam ją Kajol, taka inspiracja Bollywood :D

      Usuń
  18. ojej będziesz miała pieska, a twój brat kotka. Masz rację nie odpuszczaj hahah. Ja wolę koty, bo mam kilka niemiłych przygód z psami.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.