10.8.15

LBA - Liebster Blog Award 2 - Shahrukh Khan, mini konkursik dla szybkich, zmiany tematu i dużo dużo więcej :D

Hejka kochani Książkocholicy :3

W piątek miał być post z mojej wycieczki w Góry Świętokrzyskie, ale dodam go dopiero gdzieś w kolejnych dniach :D. Jakoś tak wyszło ^^

Dziś znów przybywam do Was z postem z nominacją do LBA :D Dostałam ją już chwilę temu, ale post piszę dopiero teraz. Oświadczam od razu, że łącznie dostałam 5 nominacji (O.O) i możecie oczekiwać kolejnych 3 postów z LBA. Jego zasady – Liebster Blog Award wytłumaczyłam w swojej pierwszej nominacji KLIK, kto nie wie co to jest, to zapraszam



Dodaję post 3 dni później, ponieważ nie mogłam się do niego zabrać, a jak już chciałam to mama stwierdziła, że jest dzień bez Internetu, a kolejnego dnia byłam z rodzinką nad rzeką, więc nie było jak go napisać (gdy to piszę jest niedziela :D).

Ale przejdźmy do rzeczy!

Wydaje mi się, że znów ten post będzie tak długi jak pierwszy, a tamten miał 8 stron w Wordzie O.O i pisałam go 2 godziny :D Ale przynajmniej był szczery, czego dowiedziałam się od Was :D

I chcę sprostować jedną rzecz, którą tam napisałam, przy pytaniu o ulubionym youtuberze.

Już nie lubię Gimpera i nie chodzi tu o to, że mi się znudził, czy coś w tym stylu. Po prostu bardzo mnie czymś zranił. Okazało się, że nie jest taki, za jakiego go miałam i jaki wydawał się być w filmach (chociaż można się było tego spodziewać, prawda? Każdy jest inny w prawdziwym życiu). Lubiłam go strasznie, jednak już nie potrafię. Nie sądziłam nawet, że ktoś może się tak podle zachować i bardzo mi z tego powodu przykro, dlatego też z bólem serca usunęłam subskrypcję jego kanału, bo nie chcę mieć z kimś takim do czynienia. Nie po tym, jak się wobec mnie zachował.

Nieważne, przejdźmy do właściwej części postu

Dziś odpowiadam na nominację od Inthefuturelondon.blogspot.com , bardzo Ci za nią dziękuję, pytanka są świetne! ^^

1. Jaki był Twój wymarzony zawód w dzieciństwie?


Jak byłam małym dzieckiem miałam takie marzenia jak każdy. Albo piosenkarka albo tancerka.
Ale głos mam jak wyjec (tak mi rodzinka mówi, miło prawda? :D), chociaż mi się wydaje, że całkiem ładnie śpiewam, a tańczyć to lubię tylko ot tak, dla siebie w pokoju przy fajnej muzyczce (np. Maroon 5 – „Sugar”, „Animals”, „Payphone” mimo iż nie są to zbyt taneczne kawałki <3 ale tak strasznie to kocham, że muszę :D).

Jednak zawsze strasznie chciałam być zawodową pisarką, z dużą ilością bestsellerów na koncie, której książki kochają wszyscy. Już nie raz zaczęłam pisać własną książkę, nie zliczę nawet ile ich było, jednak nie potrafiłam żadnej skończyć, dlatego też przestałam o tym marzyć i nie próbuję już nawet żadnej napisać. To po prostu nie ma sensu, nie jestem na tyle wytrwała, a jakby tego było mało, to jeszcze wszystko mi się szybko nudzi i wciąż szukam czegoś nowego, więc tym bardziej dziwne jest, że wytrwałam na blogu dłużej niż 2 tygodnie, jak to było ze wcześniejszymi, ale to dzięki temu że komentujecie i obserwujecie mojego bloga, co daje ogromnego kopa do działania!

Ps. Dziękuję za to, że w ogóle jesteście i się udzielacie <3

Nie ma to jak przejść od ulubionego zawodu do podziękowań. Ach ta cudowna zmiana tematów!

A wiecie, że byłam dziś nad rzeką? Było bardzo fajne, tyle mułu że nie widziałam własnych nóg.

No i tego, chciałam też być weterynarzem, a potem…

No i wiecie, jestem leniwa :D

Hah, ale mnie bawi takie pisanie :D Sorki, że robię Wam takie trolle :P

2. Wiosna vs. Jesień?


Trudno jest mi wybrać. Dla mnie obie te pory roku są najlepsze.

Uwielbiam rodzące się podczas wiosny życie, delikatne ciepło przebijającego się przez chmury słońca, cudowny zapach rozkwitających kwiatów, szum rozmrożonego strumyka, aromat świeżej trawy. Wiosna jest czymś cudownym. Pokazuje ona, że nie ważne jak nas życie sponiewierało, zawsze wyjdzie słońce i znów powstaniemy, pełni nowych sił i energii, jeszcze piękniejsi niż wcześniej.

Z drugiej strony uwielbiam też kolorowe liście spadające z drzew, bo pokazuje to przemijanie naszego życia. Uwielbiam słuchać szelestu i chrupotu liści pod moimi stopami i patrzeć na nagie gałązki drzew. Uwielbiam patrzeć na krople deszczu spadające na moje okno i czuć je na sobie. A przyjemne ciepło jesiennego słońca, jest jeszcze cudowniejsze :3 Jesień jest dla mnie przypomnieniem, że i ja kiedyś odejdę, jest w niej taka piękna melancholia <3

Naprawdę trudno mi wybrać, dlatego też nie zrobię tego :3 Troll ^^ (już po raz drugi, mam nadzieję, że się nie obrazicie o to :D)

3. Jaka jest Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?


Uwielbiam wszystkie bajki Disney’a, Pixara i Dream Worksa, ale moim sercem zawładnęła pewna opowieść o złoczyńcy nie z tego świata, który walczy z Bohaterem, o złoczyńcy którego odmieniła miłość do kobiety, opowieść spod skrzydeł wytwórni Dream Works, niby prosta a tak piękna. Zakochałam się w tym niezdarnym, czarnym charakterze, który ma w sobie ogromny humor i siłę do dążenia do swojego celu. Który nie poddaje się w walce o miłość, która nie jest możliwa.

Ktoś wie o jaki film chodzi?

Oglądałam go już tyle razy, że niektóre momenty znam na pamięć i oglądając go po raz kolejny mówię je razem z bohaterami.

Nigdy mi się ten film nie znudzi! W sumie to nie film a animacja :D

Jest pełna świetnego humoru, wartkiej akcji i ukrytego piękna, a bohaterowie są bardzo rozbudowani i interesujący. A do tego idealnie oddająca klimat muzyka, w tym perełka Michela Jacksona „Bad” <3 Ach, kwintesencja wszystkiego co najlepsze!

Miałam nadzieję na powstanie drugiej części, ale po głębszym zastanowieniu, domyśliłam się, że nie byłoby jak tego kontynuować, a szkoda bo na pewno wyszłoby coś równie cudownego jak ta animacja, co by zawładnęło nie tylko moim sercem :D

A wiecie co? Mam pomysł!

Kto pierwszy napisze o jakim filmie (animacji) mówię i wyśle mi link do plakatu filmowego, dostanie ode mnie obserwację, 5 komentarzy, a baner do jego bloga zamieszczę na swoim! Kto pierwszy ten lepszy :D

Jest to łatwe, więc liczy się szybkość! :3 (jestem pewna, że na pewno znacie tą animację!)

4. Jaki gatunek literacki lub filmowy lubisz najbardziej?


Nie mam ulubionego gatunku literackiego, czytam to co mi wpadnie w łapki i mnie zaciekawi, nie ważne czy jest to powieść obyczajowa, romans, kryminał czy popularnonaukowa :D Jednak za nic w świecie nie przeczytałabym horroru O.O Strasznie ich nie lubię. Ale filmy czasami oglądam ale tylko z Pandą i Krystyną :D

A za to z gatunków filmowych to uwielbiam komedie i zwykłe, i romantyczne, ale jednak moim sercem zawładnęły dogłębnie Bollywoody, chociaż nie wiem czy można to nazwać gatunkiem. Nazwę to inaczej, hinduskie musicale, chociaż i tu nie mam pewności czy dobrze napisałam, hah ^^
Ale na pewno wiecie o co mi chodzi ^^

Uwielbiam oglądać te cudownie napisane filmy, z świetną muzyką i doskonałą, nierzadko wyciskającą łzy historią, a gdy na ekranie jest Shakrukh Khan, to nie oderwę się od filmu nawet choćby na sekundę. To jest najlepszy aktor jakiego znam <3

Nie mogę się powstrzymać i uraczę Was kilkoma zdjęciami i jedną piosenką z Shahrukh Khanem <3
Obecnie ma on już ponad 50 lat, ale nadal jest bardzo przystojny, jednak ja dam Wam zdjęcia jak był młody.

<3

Jest mi teraz głupio, bo nie pamiętam z jakiego filmu jest to ujęcie! :( Możliwe że "Żona dla Zuchwałych" Przepraszam za jakosc!

Ten film jest naprawdę piękny, polecam go Wam z całego serduszka, łzy gwarantowane! Ten film chwyta za serce i długo nie chce puscić <3 Może napiszę jego recenzję, kto chce, niech napisze to w komentarzu :3
I jeszcze piosenka z jednego filmu, który jest naprawdę piękny "Gdyby jutra nie było" i po raz kolejny ŁZY GWARANTOWANE <3



Kal Ho Naa Ho <3

A tutaj daję tekst po polsku, bo jest naprawdę piękny i smutny.


5. Psy vs. Koty?


I to i to zwierzę bardzo lubię, ale jeśli miałabym wybrać, to zdecydowanie byłby to pies :3

Jest to takie ciepłe stworzenie, które oddaje się człowiekowi praktycznie całkowicie, a koty są, że tak to powiem, zarozumiałe, nie są tobie oddane tak jak psy. Chadzają własnymi ścieżkami, przez co człowiek nie jest z nimi tak zżyty jak z psem (jesli Waszym zdaniem się mylę, piszcie! (: ).

Jednak, żeby nie było. Koty też uwielbiam <3 W końcu miałam ich już z 5, a psa tylko jednego.

Po prostu bardziej kocham psy, bo to one są naszymi przyjaciółmi i zawsze można na nie liczyć.

6. Jak dbasz o swoje włosy?


W sumie to nie dbam za bardzo swoje włosy. Myję je drugi dzień, czasami nakładam jakąś odżywkę. To by było na tyle :D Hah ^^

Nie jestem jakimś maniakiem na punkcie dbania nie tylko o włosy, ale także i o siebie. Podstawowe czynności pielęgnacji znam i stosuję, jednak nie jest to przesadzone, ani w ogromnych ilościach :D

7. Jaki jest Twój styl ubierania się?


Nie mam określonego stylu ubioru. Zwykle ubieram się w to, co mi się aktualnie podoba :D Nie podążam za trendami, wolę ubierać się tak, jak mi to podpowiada serce :3

8. Z czego słynie miasto Twojego zamieszkania?


Krościenko było wsią królewską, powstało ono w 1350 roku, założył je król Polski Kazimierz Wielki. Kiedyś stał tu malutki, najstarszy w Polsce kościółek, który powstał w około 1350 roku! 

I wytrwał aż do 1911, wtedy został rozebrany przez mieszkańców, bo zbudowali nowy i ten nie był im już potrzebny Gdyby go nie rozebrali, teraz byłby ogromną atrakcją, miałby przecież prawie 650 lat.

Mamy tutaj dwór, w którym ucztował Aleksander Fredro (znacie go z komedii „Zemsta”, która inspirowana była dokumentami znalezionymi przez Fredrę na zamku Kamieniec w Odkrzykoniu, który jest blisko Krościenka, a także „Paweł i Gaweł”, „Śluby Panieńskie”)podczas wesela z Zofią Skarbkową z Jabłonowskich :D

Kościół neogotycki zbudowany w 1908 roku :D

Mamy tutaj stary dąb, zwie się Aleksander :D I Górę Marynkowską ^^

Pomnik obchodów grunwaldzkich :D

A także grób Cecylii z Jabłonowskich :)

I jeszcze Izbę Muzealną w której są różne sprzęty z chyba 19 wieku (Boże, jesli się mylę, to po mnie XD) :D

Więcej grzechów nie pamiętam :P

9. Wierzysz w reinkarnację?


Wierzę i często marzę o tym, że jak umrę, to potem będę żyć jeszcze raz, jak wilk :3

Chociaż nie jest to zbyt realne, ale co zaszkodzi chociaż sobie pomarzyć? :D

Ciekawe jak to jest być zwierzęciem :3 A w szczególności wilkiem.

Strasznie mnie rozbawiło to zdjęcie, jest takie słodkie <3 Chcecie wiedzieć o co chodzi w tym zdjęciu? KLIK

Piękny <3

Fajnie by było stać się Wilkiem <3

Raczej nigdy się tego nie dowiem, ale kto wie? Jeśli istnieje reinkarnacja. Ale w sumie, to nawet jeśli bym się tym wilkiem stała, to bym i tak nie pamiętała swojego starego życia i tego, że tak bardzo kocham wilki. To to byłby minus, ale co mi tam :D

10. Wybaczyłabyś zdradę?

Nigdy. Zdrady nie da się wytłumaczyć.

Jeśli już ktoś kogoś zdradził, to nie ma na to usprawiedliwienia.

Chciałabym napisać na ten temat coś więcej, ale nie ma tu nic więcej do gadania.

11. Gdzie chciałabyś się znaleźć w tej chwili?


Jeśli chodzi o miejsce, to albo w Indiach, albo w Turcji, tam gdzie kręcili „Wspaniałe Stulecie” („Muhtesem Yuzyil” znacie? Oglądacie? Dajcie znać w komentarzach!), tak bardzo kocham ten serial kostiumowy (już we wrześniu dalsze odcinki, nie mogę się już doczekać! Teraz ich nie ma i strasznie mi ich brakuje, a starych nie chcę oglądać), że znalezienie się tam byłoby czymś cudownym <3

Gdy mogłabym wejść do tego pałacu i przejść się po miejscu w którym spały nałożnice, wejść do komnaty Hurrem, usiąść przy stole w Pałacu w Ibrahima, wejść do alkowy Sułtana Sulejmana! To byłoby cudowne przeżycie, chodzić drogami którymi chodzili moi ulubieni aktorzy :D
Od góry po kolei Mahidevran, jej syn Mustafa, dalej Ibrahin Pasza, Rustem Aga, na srodku Sułtan Sulejman, po jego prawej Hurrem, jego żona i jego siostra Hatice. Przed Hurrem jest jeszcze jej i Sułtana córka Mihirmah <3
Sułtan Sulejman <3

Sułtanka Hurrem :3
Sułtanka Matka
Ibrahim Pasza i jego żona, siostra Sułtana, Hatice <3
I moja ulubiona postać Szambelan Bali Bej :3

Bali Bej z Aybige Hatun, córką brata Sułtanki Matki <3
A jeśli chodzi o czas, to chciałabym na chwilę cofnąć się w czasie do czasów prawdziwego Sulejmana Wspaniałego i zobaczyć to wszystko na własne oczy :D

Ufff :D Skończyłam. Jest mi strasznie gorąco, w pokoju mam prawie 32 stopnie, a jest już 22.00. Masakra, co się dzieje z tym światem? Hah :D

Nominuję:












A pytanka dla Was brzmią tak!

1. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?

2. Jaka jest Twoja ulubiona piosenkarka/aktorka/ artystka i dlaczego?

3. Co sprawia, że czujesz się szczęśliwy?

4. Skąd pomysł na bloga?

5. Czym się na co dzień interesujesz?

6. Jaki jest Twój stosunek do legalizacji małżeństw tej samej płci w Ameryce?

7. Czego nie tolerujesz/ nie lubisz w ludziach?

8. Ulubiony film/ bajka/ anime?

9. Ulubione zwierze i dlaczego akurat to?

10. Co chcesz osiągnąć na swoim blogu? Do czego dążysz?

11. Co chcesz osiągnąć w życiu i do czego w nim dążysz?

Czekam na Wasze odpowiedzi, dawajcie mi linki tutaj! I pamiętajcie aby nominować kolejne 11 osób :3

I jak Wam się podobała moja druga nominacja? Jest lepsza czy gorsza od pierwszej?

Na szczęście nie wyszło jak ostatnio 8 stron :D Hah ^^ (jest tylko półtora mniej, też mi różnica XD za to więcej zdjęć!)


Pozdrawiam ciepło (bo aż z 32 stopni!) i ściskam, lekko zmęczona ale szczęśliwa Marlena Marszałek :D

40 komentarzy:

  1. Każdy chciał być piosenkarzem albo tancerze, jednak blogowanie jest dużo przyjemniejsze <3

    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogłówkowałam i wreszcie wiem, co to za animacja! Megamocny (http://1.fwcdn.pl/po/32/26/463226/7350932.3.jpg).
    Co do zdrady to również bym jej nie wybaczyła. :)

    http://sheryose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Zostawię u Ciebie później 3 komentarze. Możesz mi wysłać na email baner bloga? :3

      Usuń
    2. Niestety nie mam żadnego banera, ani nie wiem jaki się takowy robi. :)

      Usuń
    3. Daj mi zdjęcie Twojego nagłówka i już :) wyslesz mi na e-mail?

      Usuń
  3. Również nie mogłabym się zdecydować czy wybrać wiosnę, czy jesień. Chyba lubię je tak samo - jakby były moimi dwiema ulubionymi porami w roku. Co do bajek z dzieciństwa, również kocham wszystkie bajki z Disney'a, byłam ich wielką fanką - jeśli można tak to ująć. Post dużo mówi o Tobie, no i o to w nim chodzi :)

    conowegoumarty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaa! Wspaniałe Stulecie! Kocham! <3 Nareszcie ktoś, kto lubi to tak samo jak ja i moja mama :D A co do tych odpowiedzi to jesteśmy bardzo podobne :)
    http://zyjemydlaksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I już za niedługo ciąg dalszy <3 Nie mogę się doczekać!

      Usuń
  5. Swietny post ! :D aleex-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ten tag , jestem fanką seriali ale o tym jeszcze nie słyszałam :o
    wana-wanaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nominacji ♥

    daria-mikolajewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dotrwałam do końca!
    MEGAMOCNY! Kocham to <3
    Jejciu, też nie dbam o włosy ;)
    I uwielbiam wilki <3
    Świetne, ładnie napisane odpowiedzi, obserwuję ;)
    Zajrzyj do mnie, jak znajdziesz chwilkę ;)
    niecodzienniezwykle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko przeczytane! :D Bardzo ładne, spójne i kreatywne odpowiedzi. Drażni mnie kiedy ludzie odpowiadają jednym zdaniem (czasami nawet tego nie robią), dlatego cieszę się, że ruszyłaś makówką przy pisaniu. Pozdrawiam cieplutko!

    ---------

    Najnowszy post, a w nim, nareszcie! wyniki najprostszego "konkursu" na zdobycie nominacji do LBA. Sprawdź! Może zostałeś/łaś wylosowany? :)

    http://hint-of-relief.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Duży i rozpisany post! Zdjęcie z wilkiem mnie rozbawiło, ale juz wiem o co chodzi.
    Zapraszam
    Igakl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ze śpiewaniem to mam tak jak Ty :D rodzina też zawsze mówi, że wyję albo coś, a mi się wydaje, że nie jest najgorzej :p Bardzo ciekawe odpowiedzi. Moim zdaniem powinnaś pisać opowiadania. Są krótkie, więc się nie znudzą, a widzę, że masz talent do pisania. Szkoda, żeby się zmarnował :)

    http://monikaspassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :) Zapraszam: http://m--sblog.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-award-2.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne odpowiedzi, wydajesz się być ciekawą osobą, może kiedyś mnie też ktoś nominuje do LBA :D
    Zapraszam na mojego bloga http://katarinne-blog.blogspot.com/, jestem nowa, więc każda opinia się liczy <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy post, gratuluję nominacji :)
    http://aleksandraty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję, aż tylu nominacji, bardzo fajny post :)
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Co ja tu widzę! Zdjęcia z mojego ulubionego serialu "Wspaniałe stulecie"! Bardzo lubię ten serial jest niesamowity :)
    Gratuluję nominacji :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow... bardzo fajny post widać że dużo nad nim planowałaś

      Usuń
  17. Wspaniałe stulecie jest świetne :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://ziajka98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej! Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu. Powodzenia :)
    http://patrycjablogger.blogspot.com/2015/08/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  19. ja z babcia ogladamy wspaniałe stylecie
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję nominacji!
    Świetne odpowiedzi, widać, ze jesteś inną od wszystkich osobą, oryginalną - po Twoim stylu pisania. :))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajowy post ;>
    Zapraszam do obserwacji ; flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy post... Co powiesz na wspólną obserwację... ? :) Jak zaobserwujesz daj znać... odwdzięczę się tym samym... :) http://ola-watala.blogspot.com/2015/08/back-to-school-1.html

    OdpowiedzUsuń
  23. super post, też tak jak Ty nie wybaczyłabym zdrady, NIGDY.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny post ♡
    Obserwuje wiec zostaje z tb na dłuższą metę :).
    W wolnej chwili zapraszam do mnie fashionbynataliam.blogspot.com
    Pozdrawiam ♡♡

    OdpowiedzUsuń
  25. Zostałaś nominowana do LBA :) http://simply-by-weronika.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie mam pojęcia, o jaki film chodzi xd
    Ale fajnie, że dawałaś takie rozwinięte odpowiedzi, a nie jedno słówko i następne pytanie!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  27. O jaaa... Myśłalam, że nikt w blogosferze nie ogląda Wspniałego Stulecia :*. To jest świetne, inne niż te wszystkie Barwy szczęścia. Uwielbiam. Ja też bym się chciała tam znaleźć

    http://veronica-veronique.blogspot.com/2015/08/back-to-school-school-time-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak byłam mała, marzyłam o zawodzie piosenkarki, ale słysząc mój głos, zrozumiałam, że to raczej nie dla mnie. :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie,
    Alicja z http://okiem-barwnej-poetki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.