19.2.16

UNBOXING Lutowy EpikBox :3

Witajcie moi kochani książkomaniacy!
Dziś przybywam do Was z czymś wybornie wspaniałym, moim pierwszym EpikBoxem, zarazem 3 który już powstał. Czekałam na niego bardzo długo i przez to że zamówiłam w przesyłkę do paczkomatu musiałam dziś w deszczu, jechać do miasta. Poszłam do jednego paczkomatu i okazało się, że to nie ten! I potem z buta musiałam szukać właściwego. 

Byłam wściekła, bo do domu wróciłam cała mokra, jednak jak zobaczyłam, co jest w środku, to mama i brat mi świadkiem, krzyknęłam z radości! To już nawet nie chodzi o gadżety, a książkę, którą w nim znalazłam. 

Ale po kolei, nie będę od razu zdradzać wszystkich szczegółów. 

Unikałam spojlerów jak ognia, bałam się nawet wchodzić na facebooka :D Jak na fanpagu EpikBoxa, widziałam że ktoś dodał zdjęcie to zaraz wyłączałam facebooka, z bijącym sercem byle tylko nie widzieć co jest w środku! 

Zdjęcie by Radek :D Mój brat :D


EpikBox, to subskrybcyjna paczka stworzona przez książkomaniaków (BookGeek), dla książkomaniaków. Pojawia się on co 3 miesiące, jeśli chcecie zobaczyć co było we wcześniejszych pudełkach, to znajdziecie zdjęcia na stronie Epikbox.pl. Znajdziecie w nim książkę, która swoją premierę miała do 36 dni, przed wysłaniem pudełka do klienta :D, a także od 3 do 5 książkowych gadżetów. Pierwszy pojawił się w lipcu, drugi w październiku, a kolejny, czyli ten który mam w lutym. W grudniu był także świąteczny, ale bez książki. Kosztuje on 47 zł + koszt wysyłki w zależności od wybranej opcji dostawy.

Odkąd tylko o niej usłyszałam, wiedziałam że jest to coś dla mnie! Tematem lutowego boxa było "In the sky". I dziwię się, że nie zorientowałam się, o jaką książkę chodzi, naprawdę się dziwię :D

Owinięte przepięknym, niebieskim papierem cudeńka, sprawiły że oniemiałam! 


-Zakładka na gumce, z przepiękną filcową sową z napisem "Good Book?"

-Cudowna zakładka papierowa z motywem Nocnych Łowców (zdziwiło mnie, że wiedziałam skąd ona pochodzi, książek nie czytałam :D)

-Wspaniałe zakładki indeksujące, do zaznaczania ulubionych cytatów <3 (nareszcie to mam, bardzo mi się to ostatnio przydaje, i musiałam się wspomóc zwykłymi kartkami samoprzylepnymi, a teraz będzie prościej)

-Płócienna, duża torba (idealna na książkowy shopping, że tak to nazwę), z przepięknym nadrukowanym motywem Magonii, moim zdaniem uszyta wspaniale i solidnie (znam się na tym, w końcu uczę się w szkole odzieżowej :D)

-Fragment powieści "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender" Lesleye Walton

-Krótki test "Jak nazywasz się w świecie Magonii" mi wyszło Ley Gaun, nawet mi się podoba :)

-Przepiękny naszyjnik z napisem "Let's live in fictional world's". Bardzo mi się te słowa spodobały, idealnie do mnie pasują <3

-I co najważniejsze, sama "Magonia" Marii Dahvana Headley. Jak ją zobaczyłam to nie wiedziałam, czy mam się śmiać czy płakać. Ach, ach! Jest ona wyjątkowo pięknie wydana! Nie mogę się doczekać aż ją przeczytam :3












Mój pierwszy Box, okazał się być czymś wspaniałym, zachwycił mnie naszyjnik (od razu go założyłam i nie mam zamiaru ściągać :D), zakładki to coś, co ostatnio bardzo pokochałam i cieszę się na każdą nową, a karki do cytatów, to coś, czego długo szukałam i nie mogłam znaleźć. I oto mam! Fragment powieści też jest czymś, co ostatnio lubię zbierać (kiedyś znalazłam w Empiku fragment powieści "Królowa Lodów z Orchard Street" Susan Jane Gilman i dzięki niemu wiedziałam, że muszę ją zdobyć... I zdobyłam :3). 

Jednak najbardziej jestem zakochana w "Magonii". Ma ona tak piękną okładkę, że wprost nie mogę w to uwierzyć, (dodam też, że ciężko jest jej zrobić zdjęcie tak, by wyglądała tak ja na żywo). Słyszałam o niej tyle dobrego, że nie mogę doczekać się by ją przeczytać <3 

Na pewno kupię kolejny box, nie ważne że na razie nie mam pieniędzy. Ale do sprzedaży majowego boxa, jeszcze długa droga, na pewno uda mi się coś na niego odłożyć <3

Oceniam go 5/5 i nie mogę się doczekać kolejnych! 

Jak Wam się podoba zawartość EpikBoxa? 

A może wy macie swojego? Dajcie znać w komentarzach! 

Pozdrawiam cieplutko, życzę wspaniałych książkowych przygód i wielu nowych pysznych książek!
Marlena Marszałek




8 komentarzy:

  1. Mimo, że nie jestem maniakiem książek to po przeczytaniu tego posta coś we mnie drgnęło i może coś sobie poczytam :)
    Zapraszam do mnie www.sebawear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post :D
    Zapraszam do mnie http://modelsperson.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ehh ja przy dziecku nie mam czasu czytać.
    tzn ksiązek sie nie tykam , jesli chce cos przeczytać to tylko na tablecie niestety. wszystkie ksiazki musiałam wynieść na strych ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem spora zawartość, świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam i ogromnie się rozczarowałam :( naksiazki.blogspot.com - tu możesz poczytać dlaczego.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rzeczy można w tym epikboxie znaleźć.

    Nasz Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog, uwielbiam blogi o książkach! Jest naprawdę cudowny!
    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.