7.2.16

BookHaul styczniowy 2016! Nowe cudne książeczki i nie tylko!

Witajcie, moi kochani książkomaniacy, 
nastał już luty. Styczeń minął mi błyskawicznie, aż dziw, że to możliwe. 

Był on dla mnie pierwszym miesiącem, w którym zdobyłam więcej niż 2 książki. Cieszę się niezmiernie, że dane mi jest widzieć te cudowności na mojej półce. Tym razem, było to aż 8 książek! Osiem! 

Tak się tworzy biblioteczki <3

Więc, bez zbędnego gadania, serdecznie zapraszam Was bo BookHaul styczniowego! 


Na pierwszy ogień idzie piąty już tomik mojej ukochanej mangi Tokyo Ghoul <3 Kupił mi go tata, choć ciężko go było do tego przekonać ^^ Ale co? Ja nie dam rady? Jasne że dam!
Piękna kreska, wspaniała historia i nowy, boski bohater którego poznamy dokładniej już w 6 tomiku <3 (15 luty! Aaaaaa <3). Pyszności! (Na obwolucie jest Rize, której narządy otrzymał główny bohater Kaneki ^^).
Pomyślałam sobie, że jeśli chcecie, to mogę co jakiś czas dodawać recenzję 2 tomików, albo dodam recenzję zbiorczą jak tylko wyjdą wszystkie tomy, ale do tego jeszcze daleko. Ma być ich, jeśli się nie mylę 15, więc kto to wie :) 





Kolejną nowością na mojej półeczce, jest kolejna już powieść Jackie Collins. Jest to jej pierwsza książka, z którą mam styczność, ale opis każe mi twierdzić że zapowiada się wyjątkowo pysznie! Recenzja już niedługo, jak tylko ją dodam to podlinkuję ją tutaj :)




Kolejną książką, jest dzieło o minimalizmie, które dostałam do recenzji, poprzez Redakcję Essentia. Jestem  w trakcie czytania, jak tylko ją przeczytam, to dam znać ^^ 




Na tą książkę czekałam i polowałam już od dłuższego czasu! Wcześniejsze wydanie mnie nie pociągało tak bardzo, ale jak zobaczyłam to w Empiku, to mama nie miała wyboru ^^ A w szczególności że kosztowało połowę ceny okładkowej! Czyż nie jest ona piękna? Kocham wilki, więc okładka mnie zauroczyła! A opis, nie pozwolił przejść obok obojętnie! Tak więc mam! Już niedługo 2 tom, muszę się na niego zaczaić!




Kolejną książka, jest dzieło mojej ukochanej autorki "Stowarzyszenia Wędrujących Dżinsów". Jak tylko ją zobaczyłam w sklepie internetowym Empik, za połowę ceny, to wiedziałam że już jest moja <3




Tą książkę, kupiłam tylko ze względu na piękną okładkę, ciekawy opis i cenę o połowę mniejszą od okładkowej. Nie wiedziałam jednak, że jest to 3 i ostatni tom! I teraz się wpakowałam i muszę kupić też resztę :D




Jednak najbardziej dumna jestem z tej książki! To mój pierwszy, prawdziwy egzemplarz recenzencki, od Wydawnictwa Nowa Baśń! Jestem zakochana w tej serii i cieszę się, że znalazł się ktoś, kto postanowił ją wydać w całości. 
Recenzję możecie już znaleźć na blogu, ja nie będę się dużo na jej temat rozpisywać, recenzja oddaje wszystko co miałam do powiedzenia o tej wspaniałej książce! Jest to pozycja, którą każdy z Was powinien przeczytać i na pewno każdemu się spodoba <3 KLIK Zapraszam też na konkurs, w którym do wygrania 2 tom "Ogień i Lód", zasponsorowany przez Wydawnictwo Nowa Baśń  <3 KONKURSIK!








Tą książkę wygrałam w konkursie podczas "Sylwestrowej Nocy Czytania". Bardzo się ucieszyłam, ale największym zdumieniem dla mnie było to, co znalazłam w środku! Bardzo serdecznie dziękuję pani Ani, nawet się tego nie spodziewałam! <3 Teraz tylko skombinować 1 i 3 tomik i będzie bosko :3



Cudowności! 

Tak oto przedstawia się mój stosik! A za nim Ponek, moja ukochana sówka! Same pyszności, których nie mogę się już doczekać! 



A Wy? Co nowego zdobyliście w styczniu? Dajcie znać! Pozdrawiam cieplutko i życzę pysznej lektury! 



6 komentarzy:

  1. Zacny stosik :) Najbardziej zazdroszczę oczywiście powieści Anny Klejzerowicz z autografem! Czytałam jedną z jej książek i muszę przyznać, że bardzo przypadła mi do gustu;) Podkradłabym Ci jeszcze "Drżenie", bo podoba mi się ta nowa okładka oraz "Tu i teraz" ;)
    Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej w konkursie książki "Cień Gejszy" - wydaje się intrygująca! Też brałam udział w tych konkursach podczas Sylwestrowej Nocy Czytania, udało mi się zgarnąć dwie mega książki. :3
    Natomiast widzę wśród książek również cudowną Colleen Hoover! <3
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. "Ta dziewczyna" jest na mojej liście must have! Po prostu muszę dowiedzieć się jak zakończyła się historia Laken i Willa... swoją drogą, ładny stosik wpadł do Ciebie w styczniu ;)

    zaczarowana-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Drżenie i cała seria ogólnie napawa mnie wielkim entuzjazmem - nie mogę się doczekać, kiedy w końcu uda mi się je przeczytać, tak jak i Tu i teraz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem konkretne stosisko :D Z niecierpliwością czekam na recenzję Jackie Collins... Pozdrawiam Pośredniczka z posredniczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest już luty, ale w styczniu nabyłam "Proces diabła" i "Uniwersum Metro 2033 : Otchłań", świetny blog.
    Zapraszam na tag: http://ksiazkiwpiekle.blogspot.com/2016/02/zakadkowy-tag.html

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.