5.10.15

Mangowe zapowiedzi #1 i ostatnie 2015 :D Tokyo Ghoul, Luna i inne

Witajcie moi kochani, w kolejnym poście na moim blogu.

Dziś przybywam do Was z zapowiedziami, ale innymi niż zazwyczaj. Uraczę Was 5 najlepszymi (moim zdaniem) mangami, które pojawią się w następujących 3 miesiącach.

Tego typu post będzie się pojawiał co 3 miesiące, zawsze w pierwszym dniu danego miesiąca. Oczywiście, jeśli np. w listopadzie okaże się, że w grudniu wyjdzie nowa świetna manga, która zasługuje na przedstawienie, zrobię albo aktualizację tego posta, albo kolejny post dodając kilka innych mang, które nie zostały przedstawione wcześniej a są tego warte.

Od razu informuję, że niektóre mangi będą się powtarzać, ale tylko czasami.

W kolejnym takim poście mang będzie 10, dzisiejszy jest postem „testowym”. Chcę sprawdzić, czy się Wam to w ogóle spodoba ^^

Zapraszam Was serdecznie, do zapoznania się z ciekawymi mangami jakie wyjdą na przestrzeni października, listopada i grudnia.

1.
Tokyo Ghoul t.4
ISHIDA Sui

Gatunek/tematyka: shounen/seinen, horror, akcja, dramat, tajemnica, supernatural
Cena za tom: 19,99 zł
Premiera: 17 października

Wydanictwo: Waneko




Opis fabuły:



Seria tajemniczych morderstw terroryzująca mieszkańców Tokio. Policja twierdząca, że stoją za nimi żywiące się ludzkim mięsem ghoule. Tylko kim lub czym są te ghoule i dlaczego nikt ich nie widzi? A co jeżeli potrafią one podszywać się pod ludzi? Młody student Ken Kaneki jeszcze nie wie, że za sprawą pewnej dziewczyny nie tylko pozna odpowiedzi na te pytania, ale również zostanie wplątany w walkę, której stawką będzie między innymi jego człowieczeństwo.

Oczywiście, że na pierwszym miejscu jest Tokyo Ghoul, kocham tą mangę bardzo mocno, nie tylko ze względu na cudowną kreskę, ale także i wciągającą fabułę, i niebanalne postacie. Jest to naprawdę wyjątkowa seria i zawsze z utęsknieniem czekam na kolejną część. Już nie raz ledwo co wytrzymywałam, chcąc w końcu się dowiedzieć co będzie dalej i biegłam do Empiku w dniu premiery. BŁĄD :D Tomik zawsze jest 2 dni po premierze w sprzedaży w księgarniach.
Ale kończąc te moje sentymentalne gadki, Tokyo Ghoul, jest wyjątkowym dziełem i mimo iż traktuje o poważnej sprawie, czyta się go lekko i szybko. Nie mogę się już doczekać <3



2.
Wilcze Dzieci t.2 
HOSODA Mamoru, YUU

Gatunek/tematyka: seinen, okruchy życia, romans, drama, fantasy

Cena za tomik: 19,99 zł

Premiera: 6 października

Wydawnictwo: Waneko


Opis fabuły:

Młoda studentka zakochuje się w tajemniczym mężczyźnie, który okazuje się być wilkiem. Owocem ich związku jest dwoje dzieci – Ame i Yuki, którzy urodzili się jako pół­‑wilki. Po śmierci partnera, kobieta będzie musiała radzić sobie z wychowaniem ich sama. Rodzeństwo i ich matka spotkają na swojej drodze wiele przeszkód, ale największym problemem może okazać się dzika natura maluchów…

Niestety nie kupiłam sobie pierwszego tomiku, ale jest on pierwszy w kolejce zaraz po TG. Miałam taką możliwość, ale wybrałam „No Game No Life”. Nie żałuję tego, bo manga okazała się świetna, jednak nie ma kolejnych części i raczej się nie pojawią. Jak oglądałam kreskę pierwszego tomiku „Wilczych dzieci”, to nie była ona może wybitna, ale miała w sobie to coś. Do tego sam fakt, że dzieci są wilczkami <3 Kocham wilki i muszę mieć tą serię. Może nie będzie w niej wybuchów i fajerwerków, ani tak wartkiej akcji jak w „Ataku Tytanów”, ale wcale mi to nie przeszkadza.
Chociaż kto wie? Może się mocno mylę co do akcji? Na pewno warto jest się zapoznać z tym cyklem. Chcecie może żebym ją Wam zrecenzowała?


3.
Are you Alice t. 7
Ai Ninomiya, Ikumi Katagiri

Gatunek/tematyka: shounen/shoujo, akcja, tajemnica, Alicja w Krainie Czarów, drama

Cena za tomik: 19, 90 zł

Premiera: listopad (dopiszę dokładną datę, gdy tylko ją znajdę (: )

Wydawnictwo: Waneko


W Krainie Czarów każdy ma swoją rolę do wypełnienia i zadanie do wykonania, lecz w tej wersji znanej wszystkim powieści praktycznie nic nie jest takie jakim pamiętamy. Alicja jest mężczyzną i ma za zadanie zabić Białego Królika, Szalony Kapelusznik ma mu w tym pomóc, Królowa Kier sprawuje rządy twardej ręki nad całą krainą, zaś Kot z Chershire... Cóż, Kot jest Kotem i chodzi swoimi ścieżkami. Czy jesteście gotowi na wizytę w Krainie Czarów?

Obserwuję tą mangę od dawna i kusi mnie strasznie, żeby w końcu sobie ją sprawić. Wydaje mi się, że będzie świetna, dużo dobrego o niej słyszałam, więc jak tylko będę mogła biorę się za nią, oczywiście zaczynając od tomiku pierwszego.
Opis brzmi bosko, a obwoluty są po prostu piękne. Moja przyjaciółka ma kilka pierwszych tomów, które po prostu uwielbia! Dzięki Bogu, że mogę sobie zamówić tą mangę w każdej chwili <3


4.

Gra Króla t.1
Hitori Renda

Gatunek: kryminał

Cena za tomik: 25,20 zł

Premiera: 17 grudnia

Wydawnictwo: Waneko


Opis fabuły:
Ktoś nazywający siebie „Królem” rozsyła tajemnicze smsy po uczniach z klasy Nobuakiego. Według zasad gry, osoba otrzymująca polecenie musi je wykonać - inaczej… umrze. Początkowe rozkazy „Króla” wydają się proste i zabawne, dopóki nie dochodzi do pierwszych makabrycznych zgonów. Zagrażająca życiu gra właśnie się rozpoczęła…
Brzmi cudownie. Nieprawdaż?
Wyczuwam wciągającą, wyjątkową historię i fajną kreskę. Na pewno będziemy czytać tą mangę z ogromnymi emocjami! I znów ta tajemnica. Jak ja to uwielbiam <3 Ale to pewnie już wiecie, powtarzam to praktycznie cały czas w każdym poście z zapowiedziami -.-‘
Czytałam że tytuł może się jeszcze zmienić, ale jakby co to o wszystkim Was poinformuję :3



5.
Biały jak śnieg t.1

Zi Tu, Zi Gui

Gatunek: humor, fantasy,

Cena za tomik: 19,90 zł

Premiera: 25 listopada

Wydawnictwo: Yumegari


Opis fabuły:
Pewien śnieżny lis, postrzegany wśród innych stworzeń jako poczciwy hultaj, uważa Śnieżną Górę za swój dom – nie jest więc zadowolony, gdy osiedla się na niej ludzka istota, a mianowicie ciekawski uczony. Ale to nie wszystko! Bezczelny śmiertelnik samowolnie ścina ulubione miłorzęby lisa i jakby nigdy nic przywłaszcza sobie jego meble! Młody lis postanawia, że tak dłużej być nie może. Zemsta jeszcze nigdy nie była tak słodka...

Dopiero teraz pisząc tego posta, zdałam sobie sprawę, że mam białego liska w domu! I to od wczoraj :3

Nazwałam ją Luna :D Wpierw myslałam że to wilczek, ale okazało się inaczej :D

Luna jest liskiem arktycznym ;3 Wygląda troszkę jak pudel sąsiadów :D
Ale nie mówmy teraz o moim pluszaku, który dziwnym trafem dopasował się do ostatniej na dziś już mandze, która mi się spodobała, tylko o samej mandze.
Opis brzmi świetnie, przeczuwam bardzo fajną historię z punktu widzenia zwierzęcia. To już wzbudza we mnie ciekawość. Mam co do tej historii wiele oczekiwań, słyszałam o niej wiele dobrego więc… :D
Do tego ta obwoluta! No po prostu piękna, taka magiczna i wyjątkowa. Piękności! Na pewno kupię tą mangę jak tylko wyjdzie, nie mogę się już doczekać aż ją przeczytam :3


Mam nadzieję, że post się Wam spodobał i czekam na Wasze opinie
Lubicie mangi? Macie jakieś w domu? A może polecicie mi swoją ulubioną?
Powiedzcie mi jeszcze czy taki post przypadł Wam do gustu? Chcecie więcej tego typu?
Przepraszam, że tak krótko, ale jak zwykle zabrałam się za tego posta w ostatniej chwili. Cała ja -.-‘


7 komentarzy:

  1. Nigdy nie czytałam mangi. No nigdy! Ale zawsze musi być ten pierwszy raz, już od jakiegoś czasu zastanawiam się nad przeczytaniem jakiejś, z tych powyżej najbardziej wpadła mi w oko "Śnieżny lis" jako, że kocham zwierzęta i wszystko co z nimi związane :) A może masz do polecenia jakąś o wampirach z romansem w tle? Takie lubię najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytam mang, ale kiedyś przejrzałam pare od koleżanek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja najchętniej sięgnę po "Grę króla", mam nadzieję, że będzie ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post,. Nigdy nie przepadalam za mangami, ale miłośników nich jest to świetna pomoc, co warto przeczytać a co nie.

    bajkowoanastypoem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie czytałam mangi... a może się skuszę :D zapraszam w wolnej chwili --> http://nieidealnaaa4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Post ciekawy, mnie do mangi jednak nigdy nie ciągnęło ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakos nie moge sie przekonać do mangi :/
    http://luuvmy.blogspot.com/2015/10/jesienny-zachod.html

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.