31.12.16

Sylwestrowy Book Tag - Co tu się dzieje? :D


Witajcie dziubaski w kolejnym tagu, mam nadzieję, że je lubicie, bo uwielbiam je wykonywać. Z racji, że dzisiaj jest Sylwester, zapraszam Was do Sylwestrowego Tagu Książkowego! Szykujcie się na karuzelę śmiechu!

Jednak zanim zaczniemy, chcę Wam życzyć wszystkiego najlepszego! Niechaj Nowy Rok, będzie rokiem wspaniałym, w którym spełnią się wszystkie Wasze marzenia! Dziś jest czas, by pożegnać się z tym co złe i powitać nowe możliwości, zmienić się, spełnić swoje marzenia! Wierzę, że dacie radę i już zawsze będziecie szczęśliwi. I chcę Wam jeszcze życzyć udanego Sylwestra, spędzonego w wspaniałej atmosferze, by szampan lał się strumieniami, a fajerwerki rozświetliły największy mrok i ofiarowały nadzieję tym, którzy ją stracili! 

Rok 2017 będzie wyjątkowy! Szczęśliwego Nowego Roku!

Przechodzimy teraz do Tagu ;) Jego zasady są proste. Wybieramy 10 książek i losujemy, która książka będzie w danej kategorii. Następnie otwieramy daną książkę na przypadkowej stronie i pierwsze imię, które zobaczymy będzie dopasowane do numerka.

Ja wybrałam:

-"Pax" Sara Pennypacker
-"Niezłomni" - C. J. Daugherty
-"One Piece" tomik 2 - Eiichiro Oda (tak, wzięłam mangę, ale tak bardzo kocham One Piece, że musiałam <3)
-"Pamiętniki Wampirów - L.J. Smith
-"Więzień Labiryntu" - James Dashner
-"Ala Makota" - Małgorzata Budzyńska
-"Ucieczka w dzicz" Erin Huter
-"Percy Jackson. Morze potworów" - Rick Riordan
-"Calder. Narodziny odwagi" - Mia Sheridan
-"Królowa lodów z Orchard Street" - Susan Jane Gilman


Także, lecimy!

1. Osoba tańcząca do rana na imprezie sylwestrowej.
"Pamiętniki Wampirów" - Matt. O kurde, nie pamiętam dobrze Matta, czytałam tę serię już dawno, ale wydaje mi się, że on byłby w stanie bawić się do rana. A Wam jak się wydaje?

2. Osoba puszczająca fajerwerki na Nowy Rok.
"One Piece" - Luffy. Na rany boskie, że musiałam akurat trafić na Luffy'ego! Uwierzcie mi, gorzej nie mogłam trafić. Luffy, który puszcza fajerwerki? Nigdy bym mu na to nie pozwoliła! On jest na to zbyt głupi, prędzej by poleciał razem z fajerwerką, albo chciał ją ściągnąć z nieba zanim wybuchnie. Ja naprawdę uwielbiam Luffy'ego, ale nie! Nie, nie, nie. On i fajerwerki to bardzo, bardzo zły pomysł. Coś czuję, że po jeśli przeżyliśmy Wigilię z nim, to Sylwestra raczej nie przeżyjemy. Normalnie coś tak czułam, że wypadnie na niego. ECH... Ja nie chce umierać.

3. Osoba tak pijana, że będzie leżeć pod stołem.
"Ala MaKota" - Halinka. Nie wiem kto to, nie pamiętam, ale mam nadzieję, że dobrze się będzie bawić pod stołem. To pewnie była jakaś ciotka Ali. Pewnie wiedząc, że i tak zginie, przez Luffy'ego, wolała się upić. Hah, wcale się nie dziwię.

4. Osoba, której nikt nie zaprosi na imprezę.
"Pax" - Pax. Wiecie co? Nie robi się tak! Ja rozumiem, że Pax, to "tylko" zwierzę, ale jak mogliście go nie zaprosić? Co z tego, że jest lisem! Nie ładnie tak z Waszej strony, jestem zawiedziona! Będzie mu przykro, że nie może z nami posiedzieć. Może go jeszcze zaprosimy? Zdążymy, dl Sylwestra jeszcze kilka godzin. Nie pozwolę, żeby biedaczyna siedział sam!

5. Osoba, która będzie imprezowym DJ.
"Niezłomni" - Allie. Ona i bycie DJ? Sądzę, że dałabym radę! Z chęcią bym wzięła udział w takiej imprezie! A chwila... Przecież wezmę ;) Ktoś chce się dołączyć? 

6. Osoba, która z własnej woli będzie oglądała Sylwestra w telewizji.
"Więzień Labiryntu" -Thomas. Ej, no weź. Thomas no, przyjdź do nas! Będzie fajnie, naprawdę. Dlaczego on woli Sylwestra w telewizji, zamiast spędzić go z nami? Kto nas uratuje przed Luffym, jest nie on? Może go jeszcze ubłagam, żeby przyszedł!

7. Osoba, do której przyjedzie policja, bo za głośno puszcza muzykę.
"Ucieczka w dzicz" - Krucza Łapa. Hmm, chyba nie powinnam wybierać książek, w której bohaterami są zwierzęta. A dlaczego? Bo wyobraźcie sobie po pierwsze kota, który puszcza głośno muzykę i dziko tańczy, a potem policjanta który przyjeżdża na interwencję, dzwoni do drzwi... A drzwi otwiera mu kot. Hah, to byłoby bardzo zabawne. No to, uznajmy, że na naszym książkowym sylwestrze wszystko może się zdarzyć. Kot za głośno puszcza muzykę, przyjeżdża policja itd. Tylko że w tym momencie, coś mi się nie zgadza. Krucza Łapa to bojaźliwy kotek, wątpię, żeby w ogóle puszczał muzykę. Ale uwierzmy w niego! Da radę ;)

8. Osoba tak niezdarna, że przewróci się na śniegu.
"Percy Jackson" - Hermes. Oj geniuszu, geniuszu. Nie pamiętam Hermesa dobrze, ale żeby on się przewrócił? Ty niezdaro! Pewnie dlatego, że mamy w naszej paczce Luffy'ego. I fajerwerki. 

9. Osoba odpowiedzialna za wystrój sali.
"Królowa lodów z Orchard Street" - Flora. O jeju <3 Uwielbiałam Florę! Jest niesamowita, piękna, utalentowana! Sądzę, że jeśli ona będzie odpowiedzialna za wystrój, to sala będzie wyglądała najpiękniej ze wszystkich! Już nie mogę się doczekać. 

10. Osoba, która na następny dzień obudzi się z wielkim kacem.
"Calder. Narodziny odwagi" - Eden. Ja naprawdę nie rozumiem, czemu ten tag mi nie wychodzi. Eden, która pije? Serio? Co się dzieje? Tego się pod Eden nie spodziewałam! Zadziwiła mnie! Ona i kac? To coś nowego!

I to wszystkie pytania! Wychodzi na to, że znowu wszyscy zginiemy, ale przynajmniej spędzimy czas w miłej atmosferze, z wspaniałym DJ-em, a sala będzie pięknie wystrojona! 

Mam nadzieję, że Tag Wam się podobał! 
Pragnę nominować do niego tylko jedną osobę, którą uwielbiam! 

Natalię z bloga "Książki widziane oczami Natalii"! Przy okazji serdecznie Was do niej zapraszam <3

Także, to tyle na dziś, zobaczymy się ponownie pewnie jutro, w podsumowaniu roku, BookHaul i postanowieniach noworocznych! W najbliższych dniach będzie też recenzja "Światła w mroku" i "Rosołu z kury domowej", także mam nadzieję, że czekacie! 

Życzę wspaniałego Sylwestra! I zaczytanego ;)
Pozdrawiam cieplutko i ściskam, 
Marlena Marszałek

2 komentarze:

  1. Matt dałby sobie radę :D Hermesa nie pamiętam :O
    A reszty bohaterów nie znam ;(
    super TAG !:D
    Ten "Rosół z kury domowej" mnie zaciekawił xDD

    Cudownego Nowego Roku! By był pełen dobrych chwil! :) Udanego Sylwestra :)

    coraciemnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha xD śmieszny Tag! Pierwszy raz go widzę :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.