30.12.15

Postanowienia noworoczne na 2016 +BookHaul!

Kochani Esencjowicze! 

Witam Was w nowy poście. Dziś będzie mało pisania, więcej zdjęć.

Już jutro będzie Sylwester, stary rok odchodzi, nowy przychodzi! Znów mogą urodzić się nadzieje, na lepsze dni, w których spełnimy swoje marzenia, zmienimy nie tylko siebie, ale i trochę świat wokół nas. Nic, tylko czekać na nowe przygody które nas nawiedzą. 

Kolejny rok będzie pełen radości, śmiechu, marzeń, nadziei, ale także i smutków, złości i innych złych emocji. Nie ważne co się stanie pamiętajcie, by nigdy nie tracić wiary w siebie i swoje możliwości. Drzemie w nas siła, o której nie mamy pojęcia, musimy tylko pozwolić jej się zbudzić. 
Może nowy rok będzie wspaniałą okazją by poprawić się w szkole? A może w końcu zagadasz do osoby, w której jesteś już tak długo zakochany? 

Nowy Rok, to szansa. Nie zmarnuj jej.

By łatwiej ci było się poprawić, spisz swoje postanowienia noworoczne, jak listę marzeń. Możesz nawet napisać je w komentarzu, z chęcią poczytam. 

Nowy Rok jest nie tylko okazją do poprawy życiowej, ale także i książkowej! Może przeczytasz w następnym roku więcej książek niż w tym? Może nie będziesz kupował, tylko pożyczał? Może poukładasz swoje stosy książek alfabetycznie? Może w końcu przeczytasz wszystkie, jakie masz na półce, zanim kupisz nowe? A może w końcu przestaniesz pożyczać książki w bibliotece i będziesz starać się zbierać własną kolekcję?

Skoro mówimy o postanowieniach, to zapraszam Was, do zapoznania się z moimi postanowieniami.

1. Kupię co najmniej 50 książek w następnym roku, z listy „100 książek, które chcę zdobyć” (może nawet wszystkie, ale wątpię w to :P).

2. Kupię całą serię „Dragon Ball”.

3. Będę się lepiej uczyć i przestanę wagarować.

4. W końcu pójdę do okulisty i przestanę się bać noszenia okularów.

5. Uwierzę w miłość (ta, łatwo się mówi).

6. Przeczytam więcej niż 52 książki w 2016r.

7. Ulepszę bloga i będę częściej dodawać posty. 

8. Pojadę na Targi książki w Warszawie z by spotkać się z innymi wspaniałymi Book Blogerami :3

9. Zrobię sobie tatuaż w dniu urodzin <3

10. Będę pracować w wakacje.

11. Będę bardziej otwarta na ludzi.

12. Zmienię swoje zachowanie wobec niektórych osób.

Oto i moje postanowienia. W większości związane z blogiem i książkami. Innych miałam nie pisać, ale stwierdziłam, że jak być szczerym to być szczerym 

A teraz zapraszam na Book Haul  Są to książki, które kupiłam odkąd zaczęłam prowadzić bloga, niby nie dużo, ale wcześniej nie kupowałam praktycznie żadnej, więc ta ilość jest dla mnie ogromna <3

Mam nadzieję, że takie BookHaule będą pojawiały się częściej na blogu w nowym roku. 

Tak przedstawia się mój stosik. Brakuje w nim jeszcze 3 tomików DragonBalla, nie mam ich przy sobie.



Moje kochane Tokyo Ghoul! Tutaj brak tomu 5, nie kupiłam go jeszcze :(

Recenzja już w poniedziałek <3
Zaczęłam czytać, ale nie skończyłam, obiecuję, skończę :D

Dużo o tym słyszałam, więc musiałam kupić <3




Film był boski, mam nadzieję, że książka też taka będzie :)


Cudowna manga, już wkrótce recenzja! 


Recenzję napisałam tutaj <3 Zapraszam 


Kupione w Biedronce. Opis brzmi bosko, tylko czytać!

Opis jest tak boski, że nie mogę się doczekać aż zacznę ją czytać!


Ta książka, jest tak wspaniała,
 jestem w niej bardzo mocno zakochana.
Już za niedługo na blogu recenzja tego cudownego dzieła! 

Cudowna kolorowanka, już za niedługo recenzja :)



+ 3 Tomy mangi "DragonBall" :D

Uwielbiam tą serię.


DragonBall jest cudowny.


Chcę mieć wszystkie tomy, jestem pewna że mi się uda.

I to by było na tyle :) Pozdrawiam serdecznie, Marlena Marszałek :)

7 komentarzy:

  1. O i kolejny blog o książkach! Czytałam "Zostań, jeśli kochasz" i nie wiem czy przeczytać kontynuacje :)
    http://recenzjetosboker.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne postanowienia :)
    zapraszam do mnie http://natalie-forever.blogspot.com/2015/12/aromatyczny-cynamon-i-orzezwiajaca.html
    poklikasz w reklamy na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  3. Książki Gayle Forman obie czytałam, są dość w porządku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię robić postanowień noworocznych, bo potem tylko bym się denerwowała, że czegoś nie zrobiłam, a chciałam. :) Tobie życzę powodzenia w realizacji Twoich postanowień. :)
    A okulisty się nie bój. Obecnie robione są tak piękne oprawki do okularów, że są one wręcz ozdobą twarzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym roku postanowiłam jedynie przeczytać całą serie Pretty Little Liars i Zwiadowcy.
    Uwielbiam Tokyo Ghoul! Mam 4 tomy i niedługo dołączy do nich 5. Na mojej półce jest również "Na skraju jutra", który znalazłam w Biedronce za niecałe 9zł :)). Zaczyna się bardzo ciekawie i nie mogę się doczekać lektury! :)))

    zznosemwksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe postanowienia :D Trzymam kciuki za ich wypełnianie! :D
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    Uwielbiam "Zostań jeśli kochasz" <3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne postanowienia. Powodzenia! Szczęśliwego Nowego Roku!
    Zapraszam do siebie: http://wzmkb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.