16.4.17

Wielkanocny Tag Książkowy! :)

Witajcie kochani <3 Dziś mam dla was coś szybkiego i lekkiego ;) Wielkanocny Tag Książkowy! Także, bez zbędnego gadania, zapraszam was do czytania moich odpowiedzi na pytania tagu. Czekam także na wasze odpowiedzi w komentarzach! :)




Króliczki - książka, której chcesz więcej (czekasz na jej sequel)

Mam kilka takich pozycji. Od razu wpadło mi do głowy kilka książek, których kontynuację z ogromną radością przyjęłabym w sobie zachłanne książkoholicze ramiona i pochłonęła w ciągu jednej chwili. Bardzo pragnę aby powstała kolejna część "Diaboliki". W przypadku tej książki, są tylko dwie możliwości. Albo się ją kocha, albo nienawidzi. Ja jestem w tej pierwszej grupie. Uwielbiam ją!

 Kolejną jest "Zakazane życzenie". Uwielbiam tą historię i mam nadzieję, że powstanie kolejny tom. Błagam, przeraźliwie pragnę wrócić do tego cudownego świata baśni i magii! To jest coś pięknego! Aladyn i Zahra są cudowni. I powrót do nich byłby czymś o czym marzę odkąd skończyłam książkę. Jednak, jest też jeszcze jedna pozycja, którą skończyłam dosłownie przed chwilą. A mam na myśli "Lato koloru wiśni". Wiem, że wyszedł drugi tom, ale nie mogę go na razie przeczytać, bo muszę zabrać się za "Chłopów". Niestety, jeśli nie chcę jedynki z lektury "Zima koloru turkusu" jeszcze chwilę na mnie poczeka :(



Jajko - książka, która cię zaskoczyła
 
Bez podważalnie jest to "Lato koloru wiśni". Na rany, jakie to jest cudowne! Nie sądziłam, że jest ona tak genialna, tak wyjątkowa, tak dowcipna! A bohaterowie to istny majstersztyk. To jest naprawdę prosta historia, ale opowiedziana tak bosko, że wciąga lepiej niż wiele książek z bardziej rozbudowaną fabułą. Wzbudziła we mnie tyle emocji, że nie potrafiłam w to uwierzyć. Nie zliczę ile razy się śmiałam, uwielbiam to uczucie.


Tropienie jajeczek - książka, którą z trudem dostałaś w swoje ręce


Hmm... Tu mam pewien problem. Jak tak sobie pomyślę, to nie było takich książek ;) A jeśli były to naprawdę nie pamiętam. Jak sobie coś przypomnę to ewentualnie dopiszę, ale wątpię czy mi się to uda, moja pamięć jest straszna :D Może "Diabolika"? Nie, to było łatwe. Naprawdę nie mam pojęcia ;)







Owieczki - dziecięca książka, którą nadal uwielbiasz

"Dzieci z Bullerbyn", bardzo ciężko jest nie lubić tej książki. Mam po niej naprawdę cudowne wspomnienia. Czytałam ją naprawdę wiele razy i kocham ją z całego serducha. Muszę sobie kupić własny egzemplarz <3 Stęskniłam się za tą książeczką. Czytałam ją naprawdę dawno temu i z radością do  niej powrócę :)

Cudownie wspominam też powieści Jamesa Olivera Curwooda i Jacka Londona. Kochałam je będąc dzieckiem i kocham je nadal <3 "Biały kieł", "Szara wilczyca", "Zew Krwi". To były czasy <3




Wiosna - książka z okładką, która przywodzi ci na myśl tę porę roku 

"Ponad wszystko". Ona tutaj pasuje idealnie. Jak patrzę na okładkę, to od razu kojarzy mi się z wiosną. Jest pełna przeróżnych cudnych kwiatów. Od razu pomyślałam o tej książce! Nie będę tutaj się rozpisywać, jeśli chcecie, to zapraszam was do jej recenzji ;)


Jezus - religijna książka, którą kochasz 
Naprawdę słabo ze mną, nawet jeśli czytałam książkę o takiej tematyce, (w co wątpię) to naprawdę nie pamiętam. Ups?


Zmartwychwstanie - książka od nieżyjącego już autora 
Wpierw nie mogłam nic skojarzyć i napisałam, że nie ma takiej, ale przypomniałam sobie. "Folwark zwierzęcy" Georga Orwella! Czytałam go niedawno i naprawdę uwielbiam tą książkę. Jest napisana w ciekawy sposób i jednocześnie zawiera bardzo mocne przesłanie. Jest idealna dla dzieci, bo zobaczą w niej tylko bajkę, a dorosły czytelnik odnajdzie w niej prawdę. Z całego serca ją wam polecam, nie jest gruba i szybciutko się ją czyta. Warto!

Koszyczki - książka, która aktualnie znajduje się na twojej liście życzeń 
Jedna? Na mojej liście są 253 mangi, około 200 książek a także albumy k-popowe. Wybranie jednej pozycji jest trudne, więc podam kilka, które naprawę z całego serducha chciałabym mieć:
-"Szóstka wron" Leigh Bardugo
-"Czas Żniw" Samantha Shanoon
-"Dwór cierni i róż" Sarah J. Mass
-"Był sobie pies" W. Bruce Cameron
-"Silver. Pierwsza księga snów" Kerstin Gier
-"Król kruków" Meggie Stiefvater
-"Mleko i miód"Rupi Kaur

To ledwie garstka, która znajduje się na mojej liście życzeń. Jakby ktoś miał np. do sprzedania, to prosiłabym o kontakt e-mailowy :D

Cukierki - słodka książka
Uważam, że naprawdę słodką książką jest "Ponad wszystko". Nic innego nie przychodzi mi do głowy. No może jeszcze "Pax", który był naprawdę uroczy i słodki! Uwielbiam książki, w których zwierzęta są bohaterami i mogę je czytać całymi dniami ;)



I to by było na tyle. Jeśli chcecie wykonać ten tag, to serdecznie zapraszam, z chęcią poczytam wasze odpowiedzi :) Ja teraz zmykam czytać "Chłopów", a potem z radością wezmę się za "Bezsenność" Moniki Siudy, muszę w końcu ją skończyć ;)

Pozdrawiam i życzę cudownego dnia!
Marlena Marszałek

2 komentarze:

  1. Za niedługo biorę się za czytanie "Folwarku Zwierzęcego" i mam nadzieję, że wciągnie mnie ta książka :)


    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny tag. Ostatnim czasem nie mam jakoś czasu na czytanie.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.