24.6.17

20 książek, które chcę przeczytać w wakacje - Wakacyjny TBR

Witajcie kochani!
Na dworze słoneczko, w końcu jest cieplutko, aż chce się żyć. Zauważyłam, że odkąd są wakacje, mam jakoś więcej energii do czytania, pisania postów, robienia zdjęć. Wysypiam się i bez problemu wstaję o 9, co w czasie szkoły, w soboty czy niedziele, było dla mnie po prostu niemożliwe. Robię mnóstwo zdjęć na instagram, nie tylko swój ale też i mojego psiaka. Ale dziś nie o tym.

Jako, że są wakacje, szykuje się mnóstwo wolnego czasu, który chcę spędzić nie tylko z przyjaciółmi, ale także przy moich ukochanych książkach. Dlatego też, przygotowałam sobie listę 20 książek, które chcę przeczytać w te wakacje. Większość to są albo książki moje, albo z biblioteki, ale znalazło się też kilka recenzenckich. Wydaje mi się, że przeczytam o wiele więcej książek niż te 20, ale to chyba dobrze? A to dlatego, że policzyłam tylko kilka recenzenckich a w domu mam ich więcej. 1 września, dodam post podsumowujący Wakacyjny TBR. Mam w planach napisać tam wszystkie książki jakie przeczytałam, ile zrecenzowałam, dodam także linki do recenzji i krótkie opinie. 

Jestem tym mega podekscytowana i mam nadzieję, że się uda <3

Pomyślałam sobie, że nie każdą książkę znacie, więc jeśli będziecie chcieli coś się o niej dowiedzieć, to jeśli klikniecie na zdjęcie, zostaniecie odesłani do opisu książki na lubimyczytać. Takie małe ułatwienie :)

Ten post będzie bardziej zdjęciowy, będzie mało tekstu, więc spokojnie, dziś cieszymy oko :D




1. "Buntowniczka z pustyni" Alwyn Hamilton

 


  2. "Sobowtór" Ewa Karwan-Jastrzębska   

       

3. "Kasacja" Remigiusz Mróz 



4. "November 9" Colleen Hoover



5. "The Call. Wezwanie" Peadar O'Guilin



6. "Dręczyciel" Penelope Douglas



7. "Prawdodziejka" Susan Dennard

\


8. "Szklany Tron" Sarah J. Maas



9. "Bilet do szczęścia" Beata Majewska



10. "Gus" Kim Holden



Krótka przerwa na inne zdjęcia :3 





Koniec przerwy, lecimy dalej ^^


11. "Wyspa X" Marta Krasowska



12. "Robot w ogrodzie" Deborah Install



13. "Wyśnione miejsca" Brenna Yovanoff



14. "Margo" Tarryn Fisher



15. "Magonia" Maria Devanah Headley
16. "Powietrze, którym oddycha" Brittainy C. Cherry


Jako, że zapomniałam zrobić tym książkom oddzielne zdjęcia, to link do drugiej dodaję tutaj:


17. "Czerwona Królowa" Victoria Aveyard



18. "Królowa Tearlingu" Erika Johansen



19. "Dwór cierni i róż" Sarah J. Maas



20. "Miasto Kości" Cassandra Clare




Dużo tego prawda? Ale mam ogromną nadzieję, że mi się uda i będę walczyć o to, bo te książki są tego warte ^^ Także, teraz tylko czytać i w tej kwestii widzimy się 1 września. Ciekawa jestem czy wszystkie przeczytam ^^ 

A wy? Macie jakieś plany czytelnicze na te wakacje? Jeśli tak, to piszcie w komentarzach, jakie książki macie zamiar przeczytać! Czekam na wasze komentarze :) 

A tymczasem ja się żegnam i lecę czytać! 

Pozdrawiam cieplutko i życzę wspaniałego dnia!
Marlena Marszałek

10 komentarzy:

  1. o seria Miasto kości to jedna z moich ulubionych <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę tu dużo książek, które i ja chce przeczytać, ale raczej nie uda mi się w te wakacje.:(
    Pozdrawiam.
    http://mareandbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym chciała wiele z nich przeczytać! :x Niestety zaraz po sesji szukam pracy i chyba mi nie wyjdzie, ale Tobie życzę powodzenia! <3

    http://pattzy-reads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Z twojej listy przeczytała tylko 3 książki a wiąże się to z tym, że mnie tylko i wyłącznie zainteresowały okładką. Co to "The Call" nie wiem czy ci się spodoba (ale nie zapeszam i nie spoileruje) Inne książki była na prawdę w porządku.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://gosiaandbook.blogspot.com/2017/06/wywiad-z-mrswierzbicka.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy post! Życzę powodzenia w czytaniu ^^ ja w najbliższym czasie dodam na mojego bloga post z listą "do przeczytania".
    Zapraszam: http://zaakreconazaaczytana.blogspot.com/2017/06/poczatek-wszystkiego-robyn-schneider.html
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Same cudeńka widzę! Dwór, Szklany tron, Gus, November 9 *.* Życze powodzenia i miłej(ych) lektur(y)! ;)

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  7. I jak idzie realizacja planów wakacyjnych? Ja zrobiłam sobie listę do przeczytania, z której nie przeczytałam nawet połowy, za to w międzyczasie pochłonęłam 10 innych powieści. Chyba nie nadaję się do takich usystematyzowanych planów czytelniczych :)

    Z Twojej listy własnie czytam "Buntowniczkę z pustyni" i nawet mi się podoba; czytałam także "The Call. Wezwanie" i bardzo mnie rozczarowało (wrzuciłam u siebie dość krytyczną recenzję), jestem ciekawa czy Tobie się spodoba... Kusi mnie jeszcze "Szklany tron", ostatnio wszędzie spotykam rekomendacje.

    Pozdrawiam
    Ewelina z "Gry w Bibliotece"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo słabo, przeczytałam dopiero 3 książki z tej listy i kilka innych :D No cóż, raczej mi się to nie uda :P

      Usuń
  8. Podziwiam plany czytelnicze. Ja nawet nie próbuję niczego ustalać, bo sięgam po jakąś książkę, a potem w "międzyczasie" czytam jeszcze trzy inne. Tego typu plany czytelnicze nigdy mi nie wychodzą... A w sumie szkoda.

    Z Twojej listy przeczytałam sześć książek. Dwór cierni i róż był fajny, ale Szklany tron to porażka. Prawdodziejka rozkręciła się dopiero pod koniec, co daje nadzieję na niezłą kontynuację, ale sama w sobie nie powaliła, Miasto kości jest zwyczajnie przeciętne - nie rozumiem fenomenu Clare. The Call miało potencjał, ale w gruncie rzeczy to książka o przemocy, chorych fantazjach autora i niczym więcej. W związku z tym w zestawieniu chyba najlepiej (poza Dworem) wypada Czerwona królowa, którą uznałam za dobrą książkę (chociaż z perspektywy czasu mam wrażenie, że przesadziłam z oceną :D).

    Poza Miastem i Dworem znajdziesz u mnie recenzje książek, o których pisałam, więc jeśli chciałabyś ostudzić swój entuzjazm, to zapraszam :)

    Wiedźma

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.